Anytime goalscorer: veel value te behalen
Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Precies, Lallana is een aanvallende middenvelder haha.
Hij stond rechtsbuiten volgens verschillende bronnen.
Daarnaast kan hij wel een aanvallende middenvelder zijn, maar als hij dan in de spits staat is de kans op value juist groter, dat zou in sommige gevallen dus een reden zijn om hem juist te pakken.
Een middenvelder wordt vaak een hogere odd gegeven waardoor hij als hij voorin staat dus meer value heeft.
Een speler vastpinnen op een positie is dus juist een foute redenering.
Maar goed dat kunnen jullie allemaal lezen in het stuk wat ik er al eerder over heb geschreven.
Ik ga proberen hier iets meer mee te doen in het nieuwe jaar, als de tijd mij gegeven is..............
Daarnaast kan hij wel een aanvallende middenvelder zijn, maar als hij dan in de spits staat is de kans op value juist groter, dat zou in sommige gevallen dus een reden zijn om hem juist te pakken.
Een middenvelder wordt vaak een hogere odd gegeven waardoor hij als hij voorin staat dus meer value heeft.
Een speler vastpinnen op een positie is dus juist een foute redenering.
Maar goed dat kunnen jullie allemaal lezen in het stuk wat ik er al eerder over heb geschreven.
Ik ga proberen hier iets meer mee te doen in het nieuwe jaar, als de tijd mij gegeven is..............
Als hij in de spits stond (wat niet zo was, maar for the sake of argument) met de odds voor een middenvelder had je die juist moeten nemen ipv Sterling. Ben bang dat jouw redenering fout is.
Ik heb naar de drie spitsen gekeken o.a. hun vorm positie en odds.
Je hebt helemaal gelijk dat je ook voor Lallana kunnen kiezen, maar dat was in dit geval niet gerechtvaardigd, want de odd was nagenoeg gelijk aan die van Sterling.
Sterling was qua scoren beter in vorm, keuze voor Sterling was dus gerechtvaardigd.
En nog even over de positie: http://nl.soccerway.com/matches/2014/12/29/england/premier-league/liverpool-fc/swansea-city-afc/1703859/?ICID=PL_MS_20
en deze: http://www.liveuitslagen.nl/wedstrijd/zuS9hLO4/#opstellingen;1
Voor mij dus redenen genoeg om deze keuze te maken, Lallana had zeker een optie geweest, alleen was de odd laag en zijn vorm qua scoren minder, waardoor de keuze op Sterling viel, niets mis mee lijkt me.
Dit systeem heb ik een lange tijd uitgeprobeerd en werkte voor de Zweedse en Noorse competitie, ik ben ervan overtuigd dat dit voor meerdere kan werken.
Je hebt helemaal gelijk dat je ook voor Lallana kunnen kiezen, maar dat was in dit geval niet gerechtvaardigd, want de odd was nagenoeg gelijk aan die van Sterling.
Sterling was qua scoren beter in vorm, keuze voor Sterling was dus gerechtvaardigd.
En nog even over de positie: http://nl.soccerway.com/matches/2014/12/29/england/premier-league/liverpool-fc/swansea-city-afc/1703859/?ICID=PL_MS_20
en deze: http://www.liveuitslagen.nl/wedstrijd/zuS9hLO4/#opstellingen;1
Voor mij dus redenen genoeg om deze keuze te maken, Lallana had zeker een optie geweest, alleen was de odd laag en zijn vorm qua scoren minder, waardoor de keuze op Sterling viel, niets mis mee lijkt me.
Dit systeem heb ik een lange tijd uitgeprobeerd en werkte voor de Zweedse en Noorse competitie, ik ben ervan overtuigd dat dit voor meerdere kan werken.
Nogmaals, Lallana was niet 1 van de 3 spitsen. Liverpool speelt met veel beweging om de spits heen, zoals iemand al in een eerdere post opmerkte.
Dat de odds van Sterling en Lallana nagenoeg gelijk waren betwijfel ik. Maar goed, ik laat me graag overtuigen.
Ik zeg niet dat het 'systeem' niet kan werken, al ben ik wel sceptisch.
Dat de odds van Sterling en Lallana nagenoeg gelijk waren betwijfel ik. Maar goed, ik laat me graag overtuigen.
Ik zeg niet dat het 'systeem' niet kan werken, al ben ik wel sceptisch.
Odds waren nagenoeg gelijk, dus al zou Lallana op het midden hebben gespeeld dan was deze odd dus helemaal waardeloos qua value. Uiteraard gecheckt, want dat hoort erbij.
Sceptisch mag, aan mij om te laten zien dat het werkt (h)
Zoals gezegd tijd zal mijn grootste tegenstander zijn.
Sceptisch mag, aan mij om te laten zien dat het werkt (h)
Zoals gezegd tijd zal mijn grootste tegenstander zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze speler to score.
Als ik kijk naar de opstelling tegen Leicester vanmiddag dan staat verdediger De Laet op papier als rechtermiddenvelder.
http://nl.soccerway.com/matches/2015/01/01/england/premier-league/liverpool-fc/leicester-city-fc/1703879/?ICID=HP_MS_01_04
De kans dat Leicester scoort wordt al lastig omdat ze natuurlijk zwaar de underdog zijn tegen Liverpool, dat uitgerekend De Laet dan nog scoort is ook eigenlijk dan dubbel geluk.
Als ik dan kijk bij Unibet zie ik dat ze hem to score aanbieden met een odd voor 25! Dan vind ik hem toch wel iemand met value hebben. Wat jullie?
Stake uiteraard klein 1/100 van je bankroll ofzo..
Als ik kijk naar de opstelling tegen Leicester vanmiddag dan staat verdediger De Laet op papier als rechtermiddenvelder.
http://nl.soccerway.com/matches/2015/01/01/england/premier-league/liverpool-fc/leicester-city-fc/1703879/?ICID=HP_MS_01_04
De kans dat Leicester scoort wordt al lastig omdat ze natuurlijk zwaar de underdog zijn tegen Liverpool, dat uitgerekend De Laet dan nog scoort is ook eigenlijk dan dubbel geluk.
Als ik dan kijk bij Unibet zie ik dat ze hem to score aanbieden met een odd voor 25! Dan vind ik hem toch wel iemand met value hebben. Wat jullie?
Stake uiteraard klein 1/100 van je bankroll ofzo..
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Idd wel goed gevonden, maar ik zie in hem geen doelpuntenmaker in zijn hele carrière slechts 4 keer gescoord en slechts 1 keer op PL niveau.
Ik zou hem om diversen redenen niet spelen, al vind ik je gok wel leuk, dus gokje waard, maar ik zou hem dus niet spelen.
Ik zou hem om diversen redenen niet spelen, al vind ik je gok wel leuk, dus gokje waard, maar ik zou hem dus niet spelen.
Sorry voor de late tip, ik gooi 2/10 op Kevin Miralles van Everton@4,5
Ik had geen tijd om alle wedstrijden te bekijken, heb alleen de wedstrijden van Villa en Everton kunnen bekijken.
Ik had geen tijd om alle wedstrijden te bekijken, heb alleen de wedstrijden van Villa en Everton kunnen bekijken.