Anytime goalscorer: veel value te behalen
Jenssen to score 11.50 @ Unibet.
Jenssen staat vanmiddag op 10, van oorsprong is hij meer een verdedigend ingestelde middenvelder.
Roda JC een stugge ploeg met weinig tegengoals, toch pak ik hem low stake.
18/03/2017 20:45
Armenteros score @3,80 bij unibet. 13 goals in 21 matches. Andere bookies zitten rond 2,25, een veel reëlere quotering. Value dus. (y)
Goal Scorere (To Score)
Ajagun, Abdul Jeleel @4,70
Vandaag de eerste wedstrijd voor Roda JC voor lijfsbehoud in de Eredivisie. Roda JC wilt een goed resultaat behalen in de uitwedstrijd en zal proberen te scoren. Gek genoeg staat de topscoorder en man in vorm van Roda JC erg hoog voor een doelpunt. Ajagun speelde afgelopen wedstrijden erg goed en krijgt 2/3 kansen per wedstrijd. Meegenomen dat Roda vandaag niet tegen een Eredivisie ploeg speelt maar tegen een middenmoter in de Jupiler League zie ik Ajagun vandaag zeker wel scoren.
18:30 Helmond Sport - Roda JC Kerkrade
Goal Scorere (To Score)
Ajagun, Abdul Jeleel @4,70
Vandaag de eerste wedstrijd voor Roda JC voor lijfsbehoud in de Eredivisie. Roda JC wilt een goed resultaat behalen in de uitwedstrijd en zal proberen te scoren. Gek genoeg staat de topscoorder en man in vorm van Roda JC erg hoog voor een doelpunt. Ajagun speelde afgelopen wedstrijden erg goed en krijgt 2/3 kansen per wedstrijd. Meegenomen dat Roda vandaag niet tegen een Eredivisie ploeg speelt maar tegen een middenmoter in de Jupiler League zie ik Ajagun vandaag zeker wel scoren.
Inmiddels 3,7 bij Unibet. Ik speel `m wel met je mee!
Vardar Skopje - Rosenborg
Birger Meling to score @ 14 Paddy Power.
Van oorsprong een verdediger, staat vanavond als linksbuiten opgesteld bij Rosenborg.
Ook speelbaar bij Betfirst voor een odd van 11
Vardar al 19 tegengoals in 5 wedstrijden, echter wist Rosenborg pas 5 keer het net te vinden in 5 wedstrijden. Beide teams zijn al uitgeschakeld en spelen dus voor de winstpremie.Thuis won Rosenborg met 3-1.
Western Sydney Wanders - FC Sydney
Josh Risdon to score @ 26 to score.
Bij het thuisteam staat Risdon opgesteld als rechtsbuiten is van oorsprong een verdediger, daarom dikke value op deze bet!
Western Sydney Wanders - FC Sydney
Josh Risdon to score @ 26 to score.
Bij het thuisteam staat Risdon opgesteld als rechtsbuiten is van oorsprong een verdediger, daarom dikke value op deze bet!
Prima value, helaas niet gescoord.
Crystal Palace - Man City.
Fosu-Mensah to score @ 26 Unibet&Bwin.
Staat opgesteld als linkermiddenvelder, City krijgt weinig goals tegen maar toch leuk om te proberen!
Zo 16u
OHL-Union St Gillis
Dit staat by de voorbeschouwingen:
Als ik ergens een weddenschap vind om op doelpuntenmakers te betten, dan is er zeker value te vinden bij Niakaté. Deze jongen doet iedere week monden openvallen.
Tegen de wankele verdediging van Leuven zou hij zijn reeks zeker nog kunnen voortzetten.
Youssoufou Niakaté @3.95 NG/UB
scoort zelfs 3x.keek naar scoort 2x@7,5 maar niet gezet