Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Roda JC - FC Groningen
Jenssen to score 11.50 @ Unibet.
Jenssen staat vanmiddag op 10, van oorsprong is hij meer een verdedigend ingestelde middenvelder.
Roda JC een stugge ploeg met weinig tegengoals, toch pak ik hem low stake.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Thanks Tinusz! Die speel ik mee, (y)
0 Vind ik leuk's
Sparta - Heracles
18/03/2017 20:45

Armenteros score @3,80 bij unibet. 13 goals in 21 matches. Andere bookies zitten rond 2,25, een veel reëlere quotering. Value dus. (y)
0 Vind ik leuk's
18:30 Helmond Sport - Roda JC Kerkrade
Goal Scorere (To Score)
Ajagun, Abdul Jeleel @4,70

Vandaag de eerste wedstrijd voor Roda JC voor lijfsbehoud in de Eredivisie. Roda JC wilt een goed resultaat behalen in de uitwedstrijd en zal proberen te scoren. Gek genoeg staat de topscoorder en man in vorm van Roda JC erg hoog voor een doelpunt. Ajagun speelde afgelopen wedstrijden erg goed en krijgt 2/3 kansen per wedstrijd. Meegenomen dat Roda vandaag niet tegen een Eredivisie ploeg speelt maar tegen een middenmoter in de Jupiler League zie ik Ajagun vandaag zeker wel scoren.
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
18:30 Helmond Sport - Roda JC Kerkrade
Goal Scorere (To Score)
Ajagun, Abdul Jeleel @4,70

Vandaag de eerste wedstrijd voor Roda JC voor lijfsbehoud in de Eredivisie. Roda JC wilt een goed resultaat behalen in de uitwedstrijd en zal proberen te scoren. Gek genoeg staat de topscoorder en man in vorm van Roda JC erg hoog voor een doelpunt. Ajagun speelde afgelopen wedstrijden erg goed en krijgt 2/3 kansen per wedstrijd. Meegenomen dat Roda vandaag niet tegen een Eredivisie ploeg speelt maar tegen een middenmoter in de Jupiler League zie ik Ajagun vandaag zeker wel scoren.

Inmiddels 3,7 bij Unibet. Ik speel `m wel met je mee!
0 Vind ik leuk's

Vardar Skopje - Rosenborg

Birger Meling to score @ 14 Paddy Power.

Van oorsprong een verdediger, staat vanavond als linksbuiten opgesteld bij Rosenborg.

Ook speelbaar bij Betfirst voor een odd van 11

Vardar al 19 tegengoals in 5 wedstrijden, echter wist Rosenborg pas 5 keer het net te vinden in 5 wedstrijden. Beide teams zijn al uitgeschakeld en spelen dus voor de winstpremie.Thuis won Rosenborg met 3-1.

Bericht gewijzigd door tinusz op do 7 dec. 2017, 19:58
0 Vind ik leuk's

Western Sydney Wanders - FC Sydney

Josh Risdon to score @ 26 to score.

Bij het thuisteam staat Risdon opgesteld als rechtsbuiten is van oorsprong een verdediger, daarom dikke value op deze bet!

1 Vind ik leuk's
Op za. 9 dec. 2017, 09:27 schreef tinusz:

Western Sydney Wanders - FC Sydney

Josh Risdon to score @ 26 to score.

Bij het thuisteam staat Risdon opgesteld als rechtsbuiten is van oorsprong een verdediger, daarom dikke value op deze bet!

Prima value, helaas niet gescoord.

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

Crystal Palace - Man City.

Fosu-Mensah to score @ 26 Unibet&Bwin.

Staat opgesteld als linkermiddenvelder, City krijgt weinig goals tegen maar toch leuk om te proberen!

1 Vind ik leuk's

Zo 16u

OHL-Union St Gillis

Dit staat by de voorbeschouwingen:

Als ik ergens een weddenschap vind om op doelpuntenmakers te betten, dan is er zeker value te vinden bij Niakaté. Deze jongen doet iedere week monden openvallen.

Tegen de wankele verdediging van Leuven zou hij zijn reeks zeker nog kunnen voortzetten. 

Youssoufou Niakaté @3.95 NG/UB

scoort zelfs 3x.keek naar scoort 2x@7,5 maar niet gezet

Bericht gewijzigd door boempatat op zo 30 sep. 2018, 20:02
3 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.