Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Athletic Bilbao - Sporting Gijon:

Alex Menendez to score: 1/10 @22 (Unibet)

Zal dit weekeinde waarschijnlijk weer als linksbuiten beginnen, dus deze odd staat opnieuw veel te hoog.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:

Zal dit weekeinde waarschijnlijk weer als linksbuiten beginnen, dus deze odd staat opnieuw veel te hoog.

bij betfirst staat die speler er niet tussen, was de vorige match tegen granada ook al zo...hoe zou dat komen??
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
vinnie4451:
jeroenunibet81:

bij betfirst staat die speler er niet tussen, was de vorige match tegen granada ook al zo...hoe zou dat komen??

Geen idee. Je kunt wellicht via de helpdesk vragen of ze hem alsnog erbij willen zetten.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Value in mijn ogen op Sterling @ 2.70 (Tonybet)
0 Vind ik leuk's
Tip:
Nick van der Velden to score (Willem II- Roda JC) @5,5.

De laatste tijd staat hij steeds in de spits (behalve tegen Feyenoord in de beker, toen stond die linksbuiten) en vorige wedstrijd nam hij ook de penalty tegen ADO(gescoord). Ik heb een paar van die wedstrijden gezien en hij heeft steeds goede kansen. Daarnaast spelen ze thuis tegen een zwakkere tegenstander.
Samengevat: hij staat in de spits, neemt de penalty's (waarschijnlijk) en spelen thuis tegen een zwakkere tegenstander. Ik zie daarom veel value in deze bet.
0 Vind ik leuk's
Ben ik met je eens, ik speel mee.
0 Vind ik leuk's
Het is 3-1 op en de doelpuntenmaker is Van der Velden (y) Well spotted :d
0 Vind ik leuk's
Een mooie bet gevonden bij Sint-Truiden, moeten tegen Leuven over om 20:30 zometeen.
Cuevas (Sint truiden) to score @16.00

Deze speler is van origine verdediger/middenvelder. Speelt volgens de opstellingen de laatste wedstrijden al in de aanval op de flanken.
Zo ook vanavond zie ik net, correct me if I'm wrong.

Veel value te pakken dus! Ik pak hem low stake.
0 Vind ik leuk's
Netjes, heb hem ook + eerste en laatste goal maker.
0 Vind ik leuk's
Sterling tegen Leicester nu 3.15 op unibet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.