Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
FC Ingolstadt-HSV
Stefan Lex staat opgesteld als linkeraanvaller tegen HSV vanavond, van oorsprong is hij echter een middenvelder.
Unibet biedt Lex to score aan voor 12.50! dikke value als je vergelijkt dat andere bookmakers zoals 10Bet en Bet365 hem voor slechts een odd van 4 aanbieden.

Stefan Lex to score @ 12.50 !
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Lyon-Bastia
Lacazette to score @2.08 UB/NG
Lacazette scoorde ook al 3 van de 4 H2H tegen Bastia (1x 0-0)
Ik zag hem tegen Gent ,en hij was de gevaarlijkste man bij Lyon.Hij miste toen een pen.Dus als hij de pen trapper is ,wordt de kans nog groter to score.
Scoorde ook zondag op Marseille. Fekir is de topscoorder van Lyon ,maar die is door blessure weken out.

FT 2-0 maar geen Lacazette
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb 4 anytime goalscorers voor het weekend:
Bayern Munchen - Borussia dortmund: Lewandowski to score @2.02 (Ongekende vorm)
Willem2 - PEC: Veldwijk to score @3.25(Zie PEC counterend wel scoren met als eindstation Veldwijk)
De Graafschap - Feyenoord Kramer to score @2 / Kramer to score 2 or more @?(Denk dat Feyenoord wel minimaal 2 of 3 keer scoort en minimaal 1 daarvan van Kramer afkomstig is)
Celta de Vigo - Getafe: Nolito to score @2.4 Nolito scoorde tot nu toe elke thuiswedstrijd voor Celta en ik zie hem tegen Getafe er ook wel 1 in schieten.

GL!
0 Vind ik leuk's
Heracles - SC Heerenveen
Van Ooijen to score @ 7.50 Coral
Staat opgesteld als linkeraanvaller, van oorsprong een middenvelder.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Henriksen en Ziyech staan beide @4 op Unibet. AZ en Twente krijgen beide makkelijk goals tegen en Henriksen is topscorer en Ziych is bij de laatste 17 doelpunten allemaal betrokken.
0 Vind ik leuk's
freekvandereng:
Ik heb 4 anytime goalscorers voor het weekend:
Bayern Munchen - Borussia dortmund: Lewandowski to score @2.02 (Ongekende vorm)
Willem2 - PEC: Veldwijk to score @3.25(Zie PEC counterend wel scoren met als eindstation Veldwijk)
De Graafschap - Feyenoord Kramer to score @2 / Kramer to score 2 or more @?(Denk dat Feyenoord wel minimaal 2 of 3 keer scoort en minimaal 1 daarvan van Kramer afkomstig is)
Celta de Vigo - Getafe: Nolito to score @2.4 Nolito scoorde tot nu toe elke thuiswedstrijd voor Celta en ik zie hem tegen Getafe er ook wel 1 in schieten.

GL!

2/4, kramer to score 2 or more op Betsson niet kunnen spelen.
Met de juiste stake verhouding kleine winst..
0 Vind ik leuk's
Sporting Gijon - Granada:

Alex Menendez to score: 2/10 @12 (Bwin)

Voor info zie:
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/sporting-gijon-granada-19-10-2015/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Apart. Op Bwin @12, op unibet @7.
Vanwaar dat grote verschil?
0 Vind ik leuk's
kleij:
Apart. Op Bwin @12, op unibet @7.
Vanwaar dat grote verschil?

En William Hill zit op @3.50...

Voor het antwoord op je vraag moet je uiteraard bij Bwin en Unibet zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat eerstgenoemde nog niet doorheeft dat Menendez tegenwoordig voorin speelt (in tegenstelling tot bijvoorbeeld William Hill). Sowieso zie je vaak grote verschillen in odds bij de goalscorermarkt - kijk hier maar eens. Zeker als je graag op deze markt speelt is het noodzakelijk om bij diverse bookmakers actief te zijn, om altijd te kunnen profiteren van de beste odds.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Lijkt me dat je veel expertise nodig hebt, voor het wedden op goalscorer.
Heb hem wel meegepakt op Bwin.
Ik kon al een paar weken niet meer inloggen op Bwin, om onduidelijke reden. Maar nu lukt het ineens weer (met dezelfde inlog gegevens).

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.