Anytime goalscorer: veel value te behalen
Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Galvez Lopez (charleroi) to score @12,50, heeft tot nog toe 891 mjn. In het eerste van Charleroi gespeeld en was 4 keer trefzeker. Is volgens transfermarkt een vleugelspits.
Middenvelder Rashica van Vitesse stond tegen southampton in de spits. Redelijke kans dat dat tegen willem II ook zo zal zijn. Dus even de opstelling in de gaten houden.
Scoorde 2 maal in laatste oefenwedstrijd
Odd to score @6.25 Unibet
edit: Rashica idd in de spits
Scoorde 2 maal in laatste oefenwedstrijd
Odd to score @6.25 Unibet
edit: Rashica idd in de spits
ik vind de anytime goalscorer een leuke markt he ... maar ik vind toch dat er nog net iets meer value te halen valt op de wincast markt ...
Als je weet dat bijvoorbeeld liverpool deze middag op verplaatsing speelt en vermoed dat Benteke zou kunnen scoren .... en ook een sterk vermoeden hebt dat liverpool de X2 kan coveren .... dan plaats je gewoon 2 weddenschappen via wincast - scoren anytime ...
Benteke + liverpool win = 3.70
Benteke + draw = 11.50
ik speel dan in het achterhoofd met het gedacht winst is winst, als Benteke scoort moet het al gek gaan lopen dat liverpool alsnog zou verliezen, dus zit je dicht bij de win lage odd, maar als ze dat nog uit handen geven heb je een mooie echt heel mooie quote
Benteke anytime is wel 2.65 .... ik weet ook wel dat als je hier dan dezelfde inzet deelt over de 2 andere bets, en als liverpool wint je iets minder hebt ... maar het maakt de bet dan alsnog leuker als de draw valt ;o) ...
ieder zijn bets natuurlijk maar ik hou van de wincast bet met het dekken van de dubbele kanst aan de kant van de scorende speler...
(daarnet nog anderlecht-gent : Depoitre X @14 en Depoitre 2 @ 8 gespeeld) altijd leuk om een quote van 14 binnen te halen ;o)
Als je weet dat bijvoorbeeld liverpool deze middag op verplaatsing speelt en vermoed dat Benteke zou kunnen scoren .... en ook een sterk vermoeden hebt dat liverpool de X2 kan coveren .... dan plaats je gewoon 2 weddenschappen via wincast - scoren anytime ...
Benteke + liverpool win = 3.70
Benteke + draw = 11.50
ik speel dan in het achterhoofd met het gedacht winst is winst, als Benteke scoort moet het al gek gaan lopen dat liverpool alsnog zou verliezen, dus zit je dicht bij de win lage odd, maar als ze dat nog uit handen geven heb je een mooie echt heel mooie quote
Benteke anytime is wel 2.65 .... ik weet ook wel dat als je hier dan dezelfde inzet deelt over de 2 andere bets, en als liverpool wint je iets minder hebt ... maar het maakt de bet dan alsnog leuker als de draw valt ;o) ...
ieder zijn bets natuurlijk maar ik hou van de wincast bet met het dekken van de dubbele kanst aan de kant van de scorende speler...
(daarnet nog anderlecht-gent : Depoitre X @14 en Depoitre 2 @ 8 gespeeld) altijd leuk om een quote van 14 binnen te halen ;o)
klopt, wincast zeker een interessante markt. Maar ook het tegengestelde vind ik vaak value hebben. Voorbeeld was Feyenoord-Utrecht gister. Haller to score en feenoord to win gaf een heerlijke odd
Barcelona-Sevilla
Rafinha staat als middenvelder opgesteld als linkeraanvaller.
Rafinha to score 6.00 @ Coral!
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
Barcelona-Sevilla
Barcelona-Sevilla
Deze is in iedergeval binnen! (h)
Lekker man... Ik heb voor morgen van Weert to score @ 3.75 (@ kroon)....
#Aftertipper :-$
http://i60.tinypic.com/jsiu0k.png">
http://i60.tinypic.com/jsiu0k.png">