Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb labyad, immers, klaasen en ziyech to score in combo... eerste is iig alvast goed...
0 Vind ik leuk's
Goed even over nagedacht, maar ik zal even proberen uit de doeken doen hoe ik hier mee om ga.

Naast value, met name de plek van de speler en zijn odd, dus een verdediger op de middenlinie of een middenvelder in de spits wat nogal value met zich mee kan brengen hield ik me met de volgende redenatie bezig:

Aller eerst bekeek ik op soccerway wat de vermoedelijke opstelling zal zijn van beide ploegen.
Daarna keek ik welke spelers er veel scoren voor hun ploegen.
Tevens keek ik bij de ploegen uit welke linies ze goals tegen kregen en probeer op die manier de link te leggen tussen degene die in vorm is en waar deze staat.

Voorbeeld als een ploeg veel goals tegen krijgt van de spitsen en de spitsen van de tegenstander zijn in vorm dan is de kans in mijn ogen groot dat zij weer tot scoren komen.

Ik zette het zo weg:

1. Zoek potentiele doelpuntenmakers.
2. Zoek uit welke linie de doelpunten het meeste komen.
3. Kijk naar het aantal gescoorde tegendoelpunten.
4. Zoek op teamsite of ze spelen, bijzonderheden.
5. Bekijk laatste opstelling
6. Hoe is de vorm, laatst gescoord
7. Kijk naar value en kans op scoren, bepaal stake
8. Eventueel exacte positie n.a.v. live opstelling

1/10 Kans op scoren
2/10 Veel value of hoge kans scoren weinig value
3/10 Hoge kans scoren
4/10 Hoge kans scoren + veel value

Op die manier had ik dus een aardig beeld en kon ik vaak de goede doelpuntenmakers vinden en ROI halen, valkuil voor mij was wel dat ik soms te veel spelers tipte, dat is dus wel iets wat je goed moet wegzetten.
Deze redenering zette ik vooral weg in de Zweedse en Noorse competities, ik hield van die competities ook precies bij hoeveel de speler scoorden in voorgaande jaren en ook gemiddeld. Tevens vond ik het belangrijk of de speler vaak de pingels nam.

Het grappige is dat ik vaak al spelers uit die competities zag verkassen naar grotere Europese clubs, zoals bijv. Finbogasson. Als je het bij gaat houden gaat dat echt opvallen.

Dus naast value meestal in de vorm van spelers op afwijkende posities keek ik naar bovenstaande.
Het kost even tijd, maar ik vond het wel leuk om te doen en met discipline kwam ik ook nog ergens. Helaas ontbreekt mij nu de tijd.

Misschien dat jullie er wat aan hebben.

0 Vind ik leuk's
Toptip op het zo te doen. Zo nu en dan doe ik het ook, ik kijk naar prestatie laatste 10 wedstrijden, opstelling en verdediging tegenploeg. Heeft me soms leuke bets opgeleverd. Jij ging duidelijk nog een stap verder wat goed is. Toch vind ik de odds over het algemeen wel wat magertjes... 1,9 bv bij iemand die 1 van de 2 wedstrijden scoort is geen uitzondering. Langs de andere kant is er zeker winst mee te halen. Kijk maar naar blog van winnator op blogzbet. Dacht dat dit ook iemand van hier was?
0 Vind ik leuk's
Helemaal met je eens odds onder de 2.0 voor anytime is echt te weinig wie het ook is, tenzij Barca tegen Almere speelt en Messi speelt de hele wedstrijd.
Advies is dus om dat niet te doen, laatst was er ook iemand die dit in de chat aangaf, zag Messi wel scoren met een odd van 1.5 dat is dus echt geen value. Vervolgens speelt Barca 0-0.

Bedankt voor die blogabet Bjorn.

http://winnator.blogabet.com/

Ik weet overigens wie dit is :d
0 Vind ik leuk's
@knight: dat is Tipovi van voetbalwedden (y). Zie ook het andere topic over goalscorers. Inderdaad zeer leuke resultaten heeft hij!
0 Vind ik leuk's
Vanavond Bony @ 2,95 lijkt me wel een mooie...
0 Vind ik leuk's
elloco:
Vanavond Bony @ 2,95 lijkt me wel een mooie...

Hij zal vast getergd zijn om te scoren ja, maar 2.95 vind ik nog niet eens zo heel erg hoog.. Alsnog succes!
0 Vind ik leuk's
Staat nu op 3,05 zag ik.

Ik zie wel value in Sterling, staat in de spits is in vorm, vaak scoren spitsen tegen Swansea en de odd is ook nog eens redelijk value, helemaal voor een thuisploeg.
Swansea scoort moeilijk uit en Liverpool prikt er meestal wel 1tje in thuis.

3/10 @2,48 bij UB
0 Vind ik leuk's
knight876:
Staat nu op 3,05 zag ik.

Ik zie wel value in Sterling, staat in de spits is in vorm, vaak scoren spitsen tegen Swansea en de odd is ook nog eens redelijk value, helemaal voor een thuisploeg.
Swansea scoort moeilijk uit en Liverpool prikt er meestal wel 1tje in thuis.

3/10 @2,48 bij UB

Vond dit niet zo'n heerlijke tip. Je hebt wel gelijk dat veel spitsen tegen Swansea City scoren, maar Liverpool speelt eigenlijk zonder een echte spits, Sterling trekt heel vaak weg uit de spits en trekt gaten waar Coutinho en Lallana dan weer in duiken, gisteravond goed te zien; Lallana 2 goals en Coutinho een assist.
0 Vind ik leuk's
Ik zie het anders, zoals ik al zei, de spitsen scoren tegen Swansea, dat viel op en ik kreeg gelijk met Lallana. Ik zag echter meer value in Sterling.
Helaas heb ik geen tijd om ook nog eens alle teams te bekijken live hoe ze spelen, voor mijn gevoel heb ik genoeg bepalende factoren om tot een goede bet te komen. Nu helaas niet gelukt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.