Anytime goalscorer: veel value te behalen
Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nederland vrouwen - Canada vrouwen Miedema to score @5+ odd
Daarnaast funbet buiten de 16 Miedema aan @16 ;)
Daarnaast funbet buiten de 16 Miedema aan @16 ;)
Candreva speelt als een soort hangendespits op rechts, het is een vriendschappelijk potje dus de kans dat die gewisseld wordt is aanwezig.
Candreva to score @ 6.60 Betfair Exchange!
Candreva to score @ 6.60 Betfair Exchange!
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
best-fixes.blogspot.com
Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.
Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).
Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com
6/17/2015
Ostersunds - Mjallby /soccer, Sweden, Superettan/
Inter Turku - KTP /soccer, Finland, Veikkausliiga/
Fix: Zaragoza - Las Palmas /soccer, Spain, Segunda Division/
Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.
Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).
Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com
6/17/2015
Ostersunds - Mjallby /soccer, Sweden, Superettan/
Inter Turku - KTP /soccer, Finland, Veikkausliiga/
Fix: Zaragoza - Las Palmas /soccer, Spain, Segunda Division/
Elfsborg-Hacken
De pas 19 jarige verdediger Binaku staat vanmiddag opgesteld als linkeraanvaller, dit wordt pas zijn 5e officiële wedstrijd.
Elfsborg is de gedoofde favoriet, maar toch kan ik deze niet laten gaan aangezien Unibet hem aanbiedt voor 15! maar Netbet bijvoorbeeld voor een odd van 19!
De pas 19 jarige verdediger Binaku staat vanmiddag opgesteld als linkeraanvaller, dit wordt pas zijn 5e officiële wedstrijd.
Elfsborg is de gedoofde favoriet, maar toch kan ik deze niet laten gaan aangezien Unibet hem aanbiedt voor 15! maar Netbet bijvoorbeeld voor een odd van 19!
knight876:
Value is value (y)
Value is value (y)
Daarom :)
Dit is zijn eerste basisplaats, Soccerway geeft aan dat hij een verdediger is.
In zijn 5 invalbeurten wist hij tot nu toe 1 x te scoren.
Wedstrijd begint om 15:00
I know was ze net aan het bekijken, goeie spot ik heb hem gepakt, gooi ook wat op Samuel Gustafsson@8 bij UB.
knight876:
I know was ze net aan het bekijken, goeie spot ik heb hem gepakt, gooi ook wat op Samuel Gustafsson@8 bij UB.
Okay, succes
Let's go !
En wederom een linkerspits welke normaal als verdediger staat, Kronberg bij Sarpsborg@12 bij UB.
Klein betje!
Klein betje!
Helaas werd mijn speler in de 56e min. gewisseld.