Anytime goalscorer: veel value te behalen
Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Simon Moses @4.4 op Unibet. Simon is sinds de terugronde nieuwe spits van AA Gent en is de laatste matchen een revelatie; hij heeft laatste 2 competitiematchen gescoord (1goals en 2 assists tegen Westerlo en 3 goals op Lokeren).
Moses is een goede maar ik vrees dat ze een beetje gaan focussen op hem omdat ze nu weten wat hij kan, hij gaat het volgens mij in de volgende wedstrijden het moeilijker hebben om te scoren net zoals tegen Anderlecht donderdag.
Fellaini to score @6.4
Niet zeker dat die speelt, maar als ie speelt dan waarschijnlijk als spits:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150216_01531818
Manchester United gaat maandagavond voor de vijfde ronde van de FA Cup op bezoek bij derdeklasser Preston North End. In de persconferentie naar aanloop van de wedstrijd deed trainer Louis van Gaal een opmerkelijke uitspraak door te stellen dat hij een beroep kan doen op vijf spitsen. Zo schuift hij Rode Duivel Marouane Fellaini een linie vooruit.
‘Ik zoek naar verschillende soorten aanvallers en ik hoop dat jullie weten dat ik er nu vijf heb’, aldus van Gaal. Hij verwijst met zijn uitspraak naar Fellaini, die vorige week in de wedstrijd met West Ham (1-1) als targetman voorin werd geposteerd. De andere opties voor de Nederlander zijn James Wilson, Robin van Persie, Radamel Falcao en Wayne Rooney.
Door het uitvallen van Robin Van Persie zou het dus kunnen dat Fellaini opnieuw in de punt mag spelen. Van Gaal liet immers weten dat hij Rooney ondanks de blessure van RVP niet per se in de spits hoeft te zetten. Is Fellaini officieel middenvelder af?
Niet zeker dat die speelt, maar als ie speelt dan waarschijnlijk als spits:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150216_01531818
Manchester United gaat maandagavond voor de vijfde ronde van de FA Cup op bezoek bij derdeklasser Preston North End. In de persconferentie naar aanloop van de wedstrijd deed trainer Louis van Gaal een opmerkelijke uitspraak door te stellen dat hij een beroep kan doen op vijf spitsen. Zo schuift hij Rode Duivel Marouane Fellaini een linie vooruit.
‘Ik zoek naar verschillende soorten aanvallers en ik hoop dat jullie weten dat ik er nu vijf heb’, aldus van Gaal. Hij verwijst met zijn uitspraak naar Fellaini, die vorige week in de wedstrijd met West Ham (1-1) als targetman voorin werd geposteerd. De andere opties voor de Nederlander zijn James Wilson, Robin van Persie, Radamel Falcao en Wayne Rooney.
Door het uitvallen van Robin Van Persie zou het dus kunnen dat Fellaini opnieuw in de punt mag spelen. Van Gaal liet immers weten dat hij Rooney ondanks de blessure van RVP niet per se in de spits hoeft te zetten. Is Fellaini officieel middenvelder af?
Hele mooie...
Larsson @ 9.50 bij Hull... Hij staat in de spits geposteerd dus wie weet...
elloco:
Hele mooie...
Hele mooie...
Staat gewoon rechts op het middenveld?
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Jesus Corona to score 4,50@ Comeon, staat vanmiddag in de spits bij Twente.
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.