Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Van de bovenste was Defoe degene die scoorde, hij zorgde voor een groene GS dag vandaag!
0 Vind ik leuk's
Ita. Serie A 02/08 13:00 Fiorentina - Atalanta A. Gomez scores 7.5 1/10 Betfred
Netherlands 02/08 13:00 Feyenoord - Cambuur Kazim scores 2 or more 9 1/10 UB/Napoleon

Deze twee alvast
0 Vind ik leuk's
Netherlands 02/08 13:00 Feyenoord - Cambuur De Ridder scores 9.5 1/10 10bet/Come on
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ita. Serie A 02/08 13:00 Fiorentina - Atalanta A. Gomez scores 7.5 1/10 Betfred
Netherlands 02/08 13:00 Feyenoord - Cambuur Kazim scores 2 or more 9 1/10 UB/Napoleon

Deze twee alvast

jammer dat beide matchen reeds om 12u30 gestart zijn , en niet om 13u zoals hierboven vermeld , dus geen kans meer om mee te spelen :-(
0 Vind ik leuk's
Alle drie lost, helaas!
0 Vind ik leuk's
Dit weekend deze gespeeld, beetje geluk. Valt idd veel value op te behalen, jammer van m'n extreem lage inzet haha

http://i62.tinypic.com/2rm5x4y.png">
0 Vind ik leuk's
swannabe:
Dit weekend deze gespeeld, beetje geluk. Valt idd veel value op te behalen, jammer van m'n extreem lage inzet haha

http://i62.tinypic.com/2rm5x4y.png">
Pfff mooie odd hoor alleen jammer van de inzet en dat je het niet vantevoren had geplaatst hier :p
0 Vind ik leuk's
Matton (Kvkortrijk) iedere match zeer hoge odds.

Altijd rond de 14.

Vandaag stond ie weer aan 14 en 5 eur op gezet en ie scoort :) Iedere week dus zeker in de gaten houden
0 Vind ik leuk's
Jelavic (Hull) @ 3, daar zit wel wat value op
0 Vind ik leuk's
elloco:
Jelavic (Hull) @ 3, daar zit wel wat value op

Hij heeft hem er al inliggen! Lekker hoor! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.