Algoritme in het wedden
Dit algoritme gevonden op een site. Het ziet er zeer mooi uit dit was van afgelopen zaterdag scoren zijn ook goed als je de odds onder 1,40 weg haalt dan een ROI van 21%
Deze was van zondag ook de scoren waren goed erg knap werk
Het is misschien ook handig, als je dat wil, de link van de site door te sturen? Dan kan, wie dat wil, dat eens rustig bekijken en overlopen, want de afbeeldingen zijn redelijk klein (moeilijk leesbaar).
Ziet er op het eerste zicht inderdaad niet slecht uit, kan altijd interessant zijn om eens te bekijken :wink:
Hoi Ceetnn Ik heb geen idee of je andere pagina s zo maar mag posten hier dus heb ik een pm gestuurd
Maandag :P beetje laat maar toch
Kunnen we ergens de resultaten zien van de afgelopen weken/maanden?
Op wat is dit algoritme gebaseerd?
Kunnen we ergens de resultaten zien van de afgelopen weken/maanden?
Op wat is dit algoritme gebaseerd?
Ik volg het ook nog niet zo lang , maar volgens mij is de uitleg simple groen low risk geel mid red high risk
Ben ook wel benieuwd naar de link.
Heb zelf ook ooit n model geknutseld en ik denk dat alleen een neural network een kans van slagen heeft (waarvoor mijn kennis niet toereikend is helaas).
Ook snap ik de kleuren niet, de odd geeft toch de kans van slagen aan...hoe kan een 44% odd een slagingspercentage hebben van +80% ??
Dinsdag algoritme have fun
@Cedonulli79 > waar haal je deze gegevens vandaan en waar is het algoritme op gebaseerd?
@Cedonulli79 > waar haal je deze gegevens vandaan en waar is het algoritme op gebaseerd?
Hoi ik stuur je een pm want wil geen reclame maken voor andere pagina s en weet niet precies hoe het algoritme zelf in elkaar steekt ik volg het alleen