Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Acestream (HD Streamingsdiensten)

Nadat ik diverse vragen heb gekregen in de chat wat betreft de streamingsdienst Acestream hier maar ff een topic over gemaakt.

Acestream is een programma die tv channels streamt en dus uitermate geschikt is om voetbalwedstrijden op te kijken als je niet over de nodige abonnementen beschikt en/of niet in de gelegenheid bent om ze te gebruiken.
Wat Acestream tot een goed progamma maakt is het vele aanbod van HD streams & real time.

1. Ga naar www.Acestream.org en download Acestream.
2. Open de Acestream player.
3. Ga naar www.reddit.com/r/soccerstreams (bots creëren hier topics over de meeste bekende wedstrijden)
4. Zoek naar een link voor Acestream, vaak staan ze wel vrij bovenaan gepost in het wedstrijd topic. HD links zijn uiteraard beter dan SD.
5. Kopieer de link en ga in je Acestream player naar 'media' (links bovenin) om vervolgens te klikken op 'netwerkstream openen' (Ctrl+n). Vervolgens plak je de link in de search bar en klik je op afspelen.

Mocht je er niet uit komen kun je me altijd een pb sturen of gewoon hier posten natuurlijk.
Veel kijk plezier!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggys0 in 6-11-2016 19:30 Hulp en advies
in 6-11-2016 19:30 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.