Accounts kopen voor bookmakers
Hallo,
ik vroeg me af hoe ik het beste accounts kan kopen voor bepaalde bookmakers. Is er een andere optie als je geen accounts kan krijgen van vrienden en kennissen? Ik vroeg me af of er een bepaalde plaats is op het internet waar kan dus bepaalde helemaal geverifieerde betting accounts kan kopen of mensen hun id, bankstatement etc zodat ik zelf een extra account kan maken bij bepaalde bookmakers. (Ik focus me vooral op een bepaalde niche en ik kom langzamerhand bookmakers tekort).
bedankt voor het lezen en de aandacht. Als er iemand enige tips heeft dan luister ik er heel graag naar!
Wij raden je niet aan om familie, vrienden of andere externe partijen te vragen om accounts bij bookmakers aan te maken. Elke bookmaker zal je vragen om documenten te sturen (vaak kopie paspoort en bewijs van adres en soms ook bewijs van financiële middelen) om je account te verifiëren. Anders kun je misschien wel geld storten (en dat zelfs niet altijd), maar ook geen geld opnemen, mocht je winst hebben gemaakt.
Wanneer een bookmaker erachter komen dat je een account aan hebt gemaakt met een naam die niet bestaat of onder de naam van een familielid/externe partij, dan zullen ze je account voorgoed sluiten en sta je meteen op hun 'zwarte lijst'.
Gewoon niet doen. Is tegen de regels van de bookmaker.
Ik ken wel een betrouwbaar iemand uit Chili die geverifieerde Bet365 accounts (incl Gmail + skrill/NETELLER) verkoopt. Je moet wel een goede vpn/vps hebben want Bet365 wordt steeds slimmer. Stuur me maar ff een bericht op telegram: @bassie90
Ik zou hier zeker niet aan beginnen. Wat je zegt: Bet365 (en andere bookmakers) worden steeds slimmer. Het lijkt in het begin allemaal te werken maar plots sta je met je bek vol tanden, kom je niet meer in je account en ben je je geld kwijt. Kortom: niet doen.
Ik vind het sowieso gedurfd om het zo openlijk te vragen. Ik ben ook wel eens benaderd voor hetzelfde maar dat ging toch echt via prive berichten en moest het allemaal voor mij houden. Als je het zo doet kom je toch op de radar van de bookies of mensen die dit niet willen of daar de regels voor hebben gemaakt. Daarnaast snap ik niet waarom je dit als verkopende partij zou doen. Je geeft allerlei belangrijke privé info weg waar je dan na verandering van je wachtwoord door de koper, er zelf niet meer bij kan en als je wordt gesnapt, ben je frauduleus bezig geweest.
Wat bedoel je trouwens met niche?
Ook op deze accounts zal je binnen de kortste keren een limit krijgen. Hoe vaak en hoelang wil je in de weer bezig blijven met accounts kopen??
Je kan er beter voor zorgen dat je winstgevend kan wedden bij een exchange of Pinnacle......
Is dit niet gewoon fraude en zo strafbaar als het maar kan? Misbruik maken van andermans persoonsgegevens?
Het kan zeker als je het goed aanpakt. Je kan dan best deze persoon kennen en vertrouwen want je zal een bankrekening moeten openen op hun naam, bewijs van adres kunnen leveren, inloggen vanop een ander ipadres etc...maar het kan...
Ik denk niet dat het online kopen tot veel succes zal leiden.
Ik denk ook niet dat het fraude is, maar je geld op je account ben je wel kwijt als ze je pakken.
Jammer dat ts zelf niet meer reageert. Het is mogelijk maar ik heb men twijfels idd of je dat wilt doen. Ik zou eerder zeggen, zoals bijvoorbeeld hier vraag of mede gokkers met je mee willen wedden en ze staked tegen een kleine vergoeding ;)