66% kans op winst
Hey gokkers,
ik heb een soort van tip gevonden denk ik. Ik zag bij de toto de volgende quotes staan: 1,80 bij winst voor bayern/ 3,20 bij gelijkspel / 3,45 bij winst voor inter. Als je nou bijvoorbeeld zowel 5 euro op inter winst inzet en 5 euro op bayern-inter gelijkspel dan maak je dus 66% kans om iets meer dan 15 euro te winnen. Want in theorie zijn er 3 uitslagen mogelijk:winst,gelijkspel of verlies. En je zet in op 2 van de 3 uitslagen en 2/3 = 66% kans.Als inter dus gelijkspeelt of wint krijg je 15 euro - die 10 euro van je inzet = 5 euro winst. Dit is natuurlijk wel in theorie maar in praktijk weten we dat inter 2 weken geleden een 0-1 verlies leed en dus wel iets moet gaan doen willen ze door gaan in de champions league.
Ik hoor graag reacties want ik zie wel vaker van dit soort dingen maar ben benieuwd of jullie het wel sterk genoeg vinden. In principe krijg je je inleg keer 1,50 terug. Dus hier zet je in totaal 10 euro in en krijg je 15 euro terug( als je het goed hebt uiteraard).
Laters
ik heb een soort van tip gevonden denk ik. Ik zag bij de toto de volgende quotes staan: 1,80 bij winst voor bayern/ 3,20 bij gelijkspel / 3,45 bij winst voor inter. Als je nou bijvoorbeeld zowel 5 euro op inter winst inzet en 5 euro op bayern-inter gelijkspel dan maak je dus 66% kans om iets meer dan 15 euro te winnen. Want in theorie zijn er 3 uitslagen mogelijk:winst,gelijkspel of verlies. En je zet in op 2 van de 3 uitslagen en 2/3 = 66% kans.Als inter dus gelijkspeelt of wint krijg je 15 euro - die 10 euro van je inzet = 5 euro winst. Dit is natuurlijk wel in theorie maar in praktijk weten we dat inter 2 weken geleden een 0-1 verlies leed en dus wel iets moet gaan doen willen ze door gaan in de champions league.
Ik hoor graag reacties want ik zie wel vaker van dit soort dingen maar ben benieuwd of jullie het wel sterk genoeg vinden. In principe krijg je je inleg keer 1,50 terug. Dus hier zet je in totaal 10 euro in en krijg je 15 euro terug( als je het goed hebt uiteraard).
Laters
in 15-03-2011 14:57 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ja in theorie heb je idd 66% kans om te winnen, maar dan krijg je bijv: Ajax - willem ii zou je dan ook 66 % kans hebben om te winnen(natuurlijk heb je dat op papier) maar je moet he realistisch blijven bekijken.
BTW deze tip voor bayern - inter is overigens geen foute, grote kans dat dit gaat gebeuren naar mijn mening
maar je snapt wat ik bedoel hoop ik?
BTW deze tip voor bayern - inter is overigens geen foute, grote kans dat dit gaat gebeuren naar mijn mening
maar je snapt wat ik bedoel hoop ik?
Winnen is voor Winnaars
Lijkt wel een handige tactiek maar is niet zo! Als Bayern wint, wat wel de verwachting is omdat de quote laag is verlies je dus 10euro!
Bayern Munich 76.48%
Inter 14.17%
The Draw 9.35%
Vooral als je kijk naar deze statistieken volgens Soccerway!
Het lijkt dat je 66% kans hebt om te winnen maar dit zou alleen zijn wanneer de teams precies even sterk zijn en wanneer de quotes dus ook allemaal precies hetzelfde zijn. Volgens de statistieken hierboven heb je dus ongeveer 75% kans op 10tje verlies en 25% kans op 5 euro winst... Dit gokje zou ik dus niet durven te wagen!
Bayern Munich 76.48%
Inter 14.17%
The Draw 9.35%
Vooral als je kijk naar deze statistieken volgens Soccerway!
Het lijkt dat je 66% kans hebt om te winnen maar dit zou alleen zijn wanneer de teams precies even sterk zijn en wanneer de quotes dus ook allemaal precies hetzelfde zijn. Volgens de statistieken hierboven heb je dus ongeveer 75% kans op 10tje verlies en 25% kans op 5 euro winst... Dit gokje zou ik dus niet durven te wagen!
Against modern Football
rusherke:
troll?
troll?
Ja, of het is een gekke Henkie...
dit soort tactieken bedenken de meeste beginners, serieus hier dacht ik ook aan eeuwen geleden toen ik begon haha!
Winnen is voor Winnaars
Haha ja het klinkt dom als je de theorie in de praktijk plaatst bij elke willekeurige wedstrijd. En het is ook alleen maar in theorie uiteraard, maar zoals suprer al reageert is deze in de praktijk gewoon redelijk, dacht ik zo. Dus als het nog niet duidelijk was bedoel ik hier puur en alleen de kansen op theorie gebied mee, die overigens algemeen bekend zijn dacht ik zo. Maar wou het alleen nog maar even benadrukken.
Het is precies wat PSV Mike aangeeft... je denk heel slim te zijn maar er is ook een kans (en die is zeker wel aanwezig) dan je 10 euro verliest. Ik zou hier niet mee gaan spelen...
Hakuna Matatttta.
Natuurlijk niet.
Maar Mike, die percentages van jou slaan echt nergens op :p 9% kans op gelijkspel en 76% op bayern..
Maar Mike, die percentages van jou slaan echt nergens op :p 9% kans op gelijkspel en 76% op bayern..
Je moet inderdaad realistisch blijven zoals suprer al heeft gezegd:
Volgens mij zijn de kanspercentages als volgt te berekenen, op basis odds Betfair.
De odds zijn 1,80 (Bayern) - 4,30 (gelijk) - 4,60 (Inter)
Om 10 euro te winnen moet je resp. de volgende stakes plaatsen
5,55 (Bayern) - 2,32 (gelijkspel) - 2,17 (Inter), totale stake bedraagt 10,04
Percentages:
5,55 = 55,2% van 10,04 dus kans dat Bayern wint 55,2%
2,32 = 23,1% van 10,04 dus kans op gelijkspel 23,1%
2,17 = 21,6% van 10,04 dus kans dat Inter wint 21,6%
Volgens mij zijn de kanspercentages als volgt te berekenen, op basis odds Betfair.
Percentages:
betfair:
Percentages:
Percentages:
5% gaat ook naar betfair...
mole5:
Natuurlijk niet. Maar Mike, die percentages van jou slaan echt nergens op :p 9% kans op gelijkspel en 76% op bayern..
Natuurlijk niet. Maar Mike, die percentages van jou slaan echt nergens op :p 9% kans op gelijkspel en 76% op bayern..
Inderdaad. De kans is normaal gesproken 100 / odds. Bijvoorbeeld 100 / 2.00 = 50%
Ik denk dat Bayern - Inter gewoon marktconform is.