Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

-20% Bankroll, hoe voorkomen jullie tilten?

Gisteren had ik een totale off-day. Resultaat: 8 weddenschappen, 1 correct. Bankroll -20% (1.200 dollar). Komt niet vaak voor, maar gisteren wel. Wedden is ook je verlies minimaliseren ;). Bad beat day.

Nu ben ik altijd geneigd om mijn verlies zo snel mogelijk te compenseren op e.o.a. manier. Bijvoorbeeld door meer risico te nemen met andere weddenschappen. Volgens mij zijn dit zogenoemde tiltbets. Het zal zeer zeker ook bij jullie voorkomen, mijn vraag is: hoe voorkomen jullie tiltbets of hoe pakken jullie je zelf weer op na een slechte dag?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagstep2step in 14-03-2017 06:23 Hulp en advies
in 14-03-2017 06:23 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
step2step:
Gisteren had ik een totale off-day. Resultaat: 8 weddenschappen, 1 correct. Bankroll -20% (1.200 dollar). Komt niet vaak voor, maar gisteren wel. Wedden is ook je verlies minimaliseren ;). Bad beat day.

Nu ben ik altijd geneigd om mijn verlies zo snel mogelijk te compenseren op e.o.a. manier. Bijvoorbeeld door meer risico te nemen met andere weddenschappen. Volgens mij zijn dit zogenoemde tiltbets. Het zal zeer zeker ook bij jullie voorkomen, mijn vraag is: hoe voorkomen jullie tiltbets of hoe pakken jullie je zelf weer op na een slechte dag?

Als ik een mindere dag heb stop ik even een week met gokken. Want vanaf je begint te compenseren door je verlies terug te willen winnen loopt het gegarandeerd fout en is je BR er vlug door.

Speel je echt elke dag een wedstrijd?
0 Vind ik leuk's
kevinnnnify:
step2step:

Als ik een mindere dag heb stop ik even een week met gokken. Want vanaf je begint te compenseren door je verlies terug te willen winnen loopt het gegarandeerd fout en is je BR er vlug door.

Speel elke dag meerdere weddenschappen, gaat prima alleen gisteren een totale offday. Nog meer tips?
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
step2step:
kevinnnnify:
step2step:

Speel elke dag meerdere weddenschappen, gaat prima alleen gisteren een totale offday. Nog meer tips?

Persoonlijk speel ik maar een handvol matchen in een week, stakes zijn dan gewoon iets hoger, maar als het al zo werkt voor je zou ik zeggen gewoon even een pauze nemen en dan weer opnieuw beginnen.
0 Vind ik leuk's
Als je een tijdje niet wint speel je vervolgens alleen nog maar op match fixing om je bankroll weer een boost te geven. Free money!
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
Als je een tijdje niet wint speel je vervolgens alleen nog maar op match fixing om je bankroll weer een boost te geven. Free money!

Haha.. Tips?
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.