Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

10-500 Challenge

Goeiemorgen medetipsters,

Vandaag start ik hier een 10-500 challenge nadat ik er een op mijn eigen pagina al een aantal speelde.
Wie is er geinteresseerd? Ik gooi zometeen bet 1 online! We proberen dus van een tientje minimaal 500 te maken!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpeitch in 14-08-2016 09:07 Hulp en advies
in 14-08-2016 09:07 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik speel vanavond de volgende challenge:

ajax -rostov x2 iedereen verwacht dat Ajax vanavond gaat winnen maar rostov is een stugge ploeg die vorige week nog 0-2 voor stond tegen zenith maar door rode kaart uiteindelijk hadden verloren anders hadden ze dik gewonnen.

norwich city-bristol city 1 bristol staat weliswaar 2de maar norwich heeft meer kwaliteit

brighton-rotherham united 1 relatief zwakke tegenstander

dinamo zagreb-salzburg x1 zagreb is een goeie tegenstander voor vele teams en thuis zijn ze sterk word leuk

kobenhavn-nicosia 1(over 2.5 goals) kies maar welke je wilt kobenhavn moet makkelijk winnen hier.

wackers inbruck-liefering 2 wackers heeft alle 4 wedstrijden gelijk gespeeld liefering heeft alles gewonnen moet een easy one zijn maar je kan ook x2 doen(safe)

ajax-rostov x 2 odds 2.10

brighton-rotherham 1 odds 1.45

norwich city-bristol 1 odds 1.80

dinamo zagreb-salzburg x1 odds 1.40

wackers inbrug-liefering x2 odds 1.35

odds 14.92(unibet) voor 5 euro// 10 euro=149.17

74.59// 149,17

kobenhavn-apoel 1 odds 1.44

0 Vind ik leuk's
(y) Youngturk gefeliciteerd, alles goed. Ik was helaas te laat om mee te spelen. Heb je nog meer tips?
0 Vind ik leuk's
superwin:
(y) Youngturk gefeliciteerd, alles goed. Ik was helaas te laat om mee te spelen. Heb je nog meer tips?

yes! maar dit is wel een lastige met een hoge quotering lets go:

villareal -monaco 1 ik ben tog voor een overwinning gegaan puur omdat villareal thuis sterk is met sterkhouders zoals bakambu en toptalent vietto weliswaar is bailly weg maar ik gok dat ze met 1-0 gaan winnen

razgrad-pzlen x2 plzen is een stugge ploeg denk een 0-0 of misschien 0-1

porto-roma x2 porto is dit seizoen niet overtuigend ruim verloren van psv had ik echt niet verwacht want porto heeft veel meer kwaliteit altijd komen ze ver in champ league maar roma is beter dan hun

dundalk-legia 2 legia heeft veel meer kwaliteit en de nietige dundalk zal thuis gewoon de bus parkeren en zal paar x proberen wat te forceren

celtic-hapoel 1 celtic moet hier gwn winnen

cardiff-blackburn 1 blackburn staat laatste en heeft geen reet gewonnen cardiff moet deze hebben

barsnley-qpr x2 qpr doet het lekker maar ik ben tog gegaan voor geen winst denk een 0-1 of 1-1

fakel-khimki 1 ken deze teams totaal niet maar baserend op de ranglijst ben ik voor fakel gegaan

beitar jerusalem-saint etienne 2 franse club heeft veeel meer kwaliteit

villareal-monaco 2.20

razgrad-plzen 1.71

porto-roma 1.70

dundalk-legia 1.85

celtic-hapoel 1.72!

cardiff-blackburn 1.90!

barsnley-qpr 1.45

fakel-khimki 1.60

beitar-st.etienne 1.98!

odds 177.6 x5=888.06 (als je het niet vertrouwt zou ik st,etienne/legia,villareal weghoude en maybe fakel maar is lastig dus zie maar hoeveel je gaat inzetten omdat ik gister heb gewonnen zet ik hier een 5 euro in)

lets goooo
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee, de eerste twee zijn al vast binnen.
0 Vind ik leuk's
Is barnsley een sterke ploeg ?

En cardif hebben die sterke thuisreputatie ?

0 Vind ik leuk's
Jammer, toch weer een aantal goede picks. Kijk uit naar nieuwe tips.
0 Vind ik leuk's
Goedemorgen mensen,

Iemand vandaag tips voor challenge van € 10 -> +150 euro? Heb even wat speelgeld nodig weer :)
0 Vind ik leuk's
coowl:
Goedemorgen mensen,

Iemand vandaag tips voor challenge van € 10 -> +150 euro? Heb even wat speelgeld nodig weer :)

Ai speelgeld bijna op? Hopelijk niet door mijn MLB experiment underdog strategie :-/
0 Vind ik leuk's
belgium17:
coowl:
Goedemorgen mensen,

Ai speelgeld bijna op? Hopelijk niet door mijn MLB experiment underdog strategie :-/

Nee met voetbalbets zat het ook tegen van de week. Heb nog +50 euro nu. Dus wil eigenlijk even naar >200 gaan
0 Vind ik leuk's
Sunday's Acca:

Utrecht - AZ: both to score
Hammarby - Gothenborg: both to score
Aarhus - Brondby: both to score
Sunderland - Middlesbrough: both to score
West Ham - Bournemouth: West Ham to win
Heracles - Feyenoord: Feyenoord to win
Empoli - Sampdoria: both to score
Palermo - Sassuolo: both to score

Check out this crazy accumulator, place a bet of €10 and receive almost €1100 back if this comes in, crazy value guys!

Had deze op mijn facebookpagina staan, vergeten hier te posten.
0 Vind ik leuk's
Pick, Bet, Win .. Easy Money

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.