10-500 Challenge
Goeiemorgen medetipsters,
Vandaag start ik hier een 10-500 challenge nadat ik er een op mijn eigen pagina al een aantal speelde.
Wie is er geinteresseerd? Ik gooi zometeen bet 1 online! We proberen dus van een tientje minimaal 500 te maken!
Vandaag start ik hier een 10-500 challenge nadat ik er een op mijn eigen pagina al een aantal speelde.
Wie is er geinteresseerd? Ik gooi zometeen bet 1 online! We proberen dus van een tientje minimaal 500 te maken!
in 14-08-2016 09:07 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
€10 - €500 Challenge Bet 3:
League: Dutch Eredivisie
Match: PSV - AZ
Pick: both to score
Odds: 1.6 at Betfair
€40.92 returns €65.47
€40.92 returns €65.47
Pick, Bet, Win .. Easy Money
step2step:
Je geeft aan 10 euro verzekerd te hebben, prima goede manier. Alleen vervolgens geef je aan "maar ik heb niks te verliezen". Je biredenatie is dan, dat is de winst van mijn vorige bet, alleen uiteindelijk verlies je natuurlijk wel ROI en de winstgevendheid van het systeem. Je verliest dus wel degelijk..
belgium17:
Wat bedoel je?
step2step:
Heul aparte beredenering..
belgium17:
Ik speel met bookie waar de odds wat lager liggen.
Bet 1 juist, ik had 17,50, maar ik verzeker 10 euro.
Bet 2 zet ik 7,5 in, bij mij bookie stond hij maar @2
Dus 15,00 bij +2,5.
Met dat ik 10 verzekerd heb kan ik al geen verlies maken, nu doe ik mee tot dat ik meer dan 100 euro heb,
wat al een hele klus zal worden en dan stop ik, veel succes.
En eerlijk gezegd zou ik deze bet nooit spelen, maar ik heb niks te verliezen ;-)
peitch:
Bet 2: Bournemouth - Man Utd over 2.5 goals
Odds: 2.2 at Betfair
€18.60 returns €40.92
Bet 2: Bournemouth - Man Utd over 2.5 goals
Odds: 2.2 at Betfair
€18.60 returns €40.92
Ik speel met bookie waar de odds wat lager liggen.
Bet 1 juist, ik had 17,50, maar ik verzeker 10 euro.
Bet 2 zet ik 7,5 in, bij mij bookie stond hij maar @2
Dus 15,00 bij +2,5.
Met dat ik 10 verzekerd heb kan ik al geen verlies maken, nu doe ik mee tot dat ik meer dan 100 euro heb,
wat al een hele klus zal worden en dan stop ik, veel succes.
En eerlijk gezegd zou ik deze bet nooit spelen, maar ik heb niks te verliezen ;-)
Heul aparte beredenering..
Wat bedoel je?
Je geeft aan 10 euro verzekerd te hebben, prima goede manier. Alleen vervolgens geef je aan "maar ik heb niks te verliezen". Je biredenatie is dan, dat is de winst van mijn vorige bet, alleen uiteindelijk verlies je natuurlijk wel ROI en de winstgevendheid van het systeem. Je verliest dus wel degelijk..
Ik bedoel gewoon dat ik mijn 10 euro terug heb van bet 1 en nu speel ik verder, dus als ik een bet mis heb staat er nog evenveel op mijn rekening
zoals in het begin, moest ik niet verzekerd hebben zou ik 10 euro minder gehad hebben op mijn rekening bij een misse bet.
Maar ik begrijp wat je wilt zeggen.
Cheerz
peitch:
€40.92 returns €65.47
€40.92 returns €65.47
Gaat goe, succes ;-)
Netjes man ga zo
Door ik zat juist te denken aan az over 1,5 tg ?
Door ik zat juist te denken aan az over 1,5 tg ?
Over dit soort stappenplannen zijn al meerdere topics, daar had je deze post ook bij kunnen voegen.
Persoonlijk denk ik dat je beter de pre bets waar je vertrouwen in hebt gewoon single kan pakken a 10 euro per bet. Denk dat dit winstgevender is.
Ik zou zeggen : houd een eigen topic aan en post hier je pre bets. Dan kan iedereen zien of je op lange termijn winstgevend bent.
Persoonlijk denk ik dat je beter de pre bets waar je vertrouwen in hebt gewoon single kan pakken a 10 euro per bet. Denk dat dit winstgevender is.
Ik zou zeggen : houd een eigen topic aan en post hier je pre bets. Dan kan iedereen zien of je op lange termijn winstgevend bent.
peitch:
Beetje mazzel hebben we het morgen afgerond als het niet tegenzit.
Deze post zei mij genoeg ;-)
fr18:
peitch:
2. Al genoeg gloryhunters gezien hier..
Leuk idee, mare ik mis alles een aantal best belangrijke randzaken. Hoeveel pogingen ga je wagen en met welk br?
Als je het alleen bij een tientje houdt, dan ben je kansloos ;-)
Als je het alleen bij een tientje houdt, dan ben je kansloos ;-)
Nogmaals dit is een challenge, het blijft dus een gok. Betten met een decent BR management is een ander verhaal, dat is op lange termijn geld verdienen. Dit is een korte (gok) van een tientje, net zoals er hier velen een gare funcombo spelen waar je net zo goed een kraslot voor kunt halen.
Pick, Bet, Win .. Easy Money