10-500 Challenge
Goeiemorgen medetipsters,
Vandaag start ik hier een 10-500 challenge nadat ik er een op mijn eigen pagina al een aantal speelde.
Wie is er geinteresseerd? Ik gooi zometeen bet 1 online! We proberen dus van een tientje minimaal 500 te maken!
Vandaag start ik hier een 10-500 challenge nadat ik er een op mijn eigen pagina al een aantal speelde.
Wie is er geinteresseerd? Ik gooi zometeen bet 1 online! We proberen dus van een tientje minimaal 500 te maken!
in 14-08-2016 09:07 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
peitch:
Een stappenplan, in hoeveel stappen wil je naar 500?
Ik heb geen goede ervaring met zulke stappenplannen.
Of zit hier een andere strategie achter?
Succes alvast.
Geen vast aantal stappen, bet een tientje op een bet die in mijn ogen waarde heeft. Mocht ie winnen betten we de totale winnings op de volgende bet. Etc etc etc.
Pick, Bet, Win .. Easy Money
peitch:
Geen vast aantal stappen, bet een tientje op een bet die in mijn ogen waarde heeft. Mocht ie winnen betten we de totale winnings op de volgende bet. Etc etc etc.
Ben benieuwd naar je eerste bet, is wel moeilijk waar te maken denk ik.
Is het je al eens gelukt?
Ja is al eens vaker gelukt, moet alleen niet tegenzitten haha.
€10 - €500 Challenge Bet 1:
League: Dutch Eredivisie
Match: Heracles - Willem II
Pick: Both to score
Odds: 1.86 at Betfair
€10 returns €18.60
Comment if you are in!
€10 - €500 Challenge Bet 1:
League: Dutch Eredivisie
Match: Heracles - Willem II
Pick: Both to score
Odds: 1.86 at Betfair
€10 returns €18.60
Comment if you are in!
Beetje mazzel hebben we het morgen afgerond als het niet tegenzit.
Zal meedoen, maar ik zal bij eerste stap al verzekeren.
Dus als je eerste bet juist is zet ik de volgende bet 8,60 euro in en vanaf dan zet ik alles in.
Zo maak ik geen verlies, voorwaarde is wel dat bet 1 juist is.
Dus als je eerste bet juist is zet ik de volgende bet 8,60 euro in en vanaf dan zet ik alles in.
Zo maak ik geen verlies, voorwaarde is wel dat bet 1 juist is.
soowey:
goed verhaal man! (y)
goed verhaal man! (y)
soowey:
goed verhaal man! (y)
goed verhaal man! (y)
soowey:
goed verhaal man! (y)
goed verhaal man! (y)
Reageer dan gewoon niet
Ik doe met je mee man leuk systeem