Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill storing?

Hoi!

Sinds gister kan ik niet meer inloggen op william hill. Zodra ik inlog krijg ik eerst een wit scherm met in de adresbalk: 'WHG (international) Ltd' (hetzelfde als je een deposit doet). Als ik de pagina vernieuw dan staat er dat ik tijdelijk niet kan inloggen maar wel dat mijn username en password kloppen. Contact met klantenservice, nou hebben zij het geld wat nog op mijn account stond gewithdrawed. Nou kreeg ik een mail van skrill dat ze mijn overboeking hebben ontvangen. Nou wil ik inloggen op Skrill. Staat er dat ik mijn password moet wijzigen. Doe ik dat, door mijn email in de vullen, krijg ik een blanco mailtje van Skrill. Oftewel, ik kan zowel niet in william Hill als in Skrill. Overigens ook met andere account geprobeerd in te loggen op William Hill, daar deed hij het gewoon mee. Volgens klantenservice zijn er ook geen restricties op mijn account. Heb ook geprobeerd in te loggen op unibet en bet at home, daar zijn er geen problemen met inloggen.

Iemand hier enig idee wat het zijn kan of die bekend is met dit probleem?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrubentus in 6-05-2016 13:12 Bookmakers
in 6-05-2016 13:12 Bookmakers
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is het ondertussen al verholpen?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Nee, niet verholpen, heb diverse malen contact gehad met de helpdesk van William Hill,
email contact, maar steeds dezelfde antwoorden: probeer een andere browser, je
geschiedenis sissen en we kennen dit probleem niet. Toch vreemd, want het blijkt dat
veel meer spelers met hetzelfde probleem kampen en je bij William Hill tegen een
muur van onwetendheid en verbazing aanloopt. Probleem blijft dus bestaan.
Misschien dat jongens van deze site, die direct contact hebben (?) met de de knapen
van William Hill, eens een balletje op kunnen gooien? Zou fijn zijn;-)
0 Vind ik leuk's
Come on the Boys
Ik heb hier ook last van gehad, klantenservice kon niks voor mij betekenen, kreeg ook een wit scherm na inloggen. Gevraagd of ik een nieuw account mocht openen. Mijn oude is gesloten en het nieuwe werkt wel gewoon. Erg vreemd!
0 Vind ik leuk's
josco:
Nee, niet verholpen, heb diverse malen contact gehad met de helpdesk van William Hill,
geschiedenis sissen en we kennen dit probleem niet. Toch vreemd, want het blijkt dat
veel meer spelers met hetzelfde probleem kampen en je bij William Hill tegen een
Misschien dat jongens van deze site, die direct contact hebben (?) met de de knapen

Yes, zijn we mee bezig. Alleen kunnen we zelf wel gewoon inloggen hier - wat het uitleggen van het probleem wat moeilijk maakt :-)

Maar we doen ons best!
0 Vind ik leuk's
denise92:
josco:

Yes, zijn we mee bezig. Alleen kunnen we zelf wel gewoon inloggen hier - wat het uitleggen van het probleem wat moeilijk maakt :-)

Maar we doen ons best!

'We hebben sinds vorige week reeds meerdere meldingen van dit probleem binnen gekregen en momenteel is er een ticket voor ons (technical) support team. Helaas is de oorzaak nog niet bekend. We hopen het uiteraard z.s.m. opgelost te hebben, maar ik heb hier nog geen ETA van.'

Aldus William Hill
0 Vind ik leuk's
En doet ie het al bij iemand?
Bij mij nog niet,ik vind het wel achterlijk dat het zo lang duurt.
0 Vind ik leuk's
Lol, ik heb serieus geen problemen met williamhill .. (y)
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!
Ook ik heb hier al dagen last van. En de livechat van WilliamHill doet het ook niet. Irritant zeg. Heeft iemand nog (positieve) updates omtrent WilliamHill?
0 Vind ik leuk's
We zijn inmiddels een maandje verder en er is nog steeds niets veranderd. Hebben de jongens van voetbalwedden of Denise nog contact gehad met William Hill? Mobiele app werkt wel, maar zodra je een bet plaatst, komt steeds de melding dat je moet inloggen
0 Vind ik leuk's
Bijna 4 weken heb ik dit probleem nog steeds. Toch vreemd, moet bij William Hill ook doordringen, zou je zeggen....
0 Vind ik leuk's
Come on the Boys

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.