William Hill bonuscode N25 werkt niet?
Hallo,
Ik ben van plan om een account te openen bij William Hill.
In het registratieproces wil ik de promotiecode 'N25' invullen.
Nu krijg ik te zien dat het geen geldige promotiecode is.
Hoe kan dit?
Ik ben van plan om een account te openen bij William Hill.
In het registratieproces wil ik de promotiecode 'N25' invullen.
Nu krijg ik te zien dat het geen geldige promotiecode is.
Hoe kan dit?
in 4-03-2013 15:53 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nog een vraag over de bonus:
Wanneer je die bonus van €25 hebt gespeeld op een quote van €1,20 en je wint, kun je dan die 30 euro meteen terugstorten op je moneybookers account? Dit lijkt me sterk omdat je best veel kans hebt op die weddenschap te winnen :p.
Alvast bedankt voor het antwoord!
Wanneer je die bonus van €25 hebt gespeeld op een quote van €1,20 en je wint, kun je dan die 30 euro meteen terugstorten op je moneybookers account? Dit lijkt me sterk omdat je best veel kans hebt op die weddenschap te winnen :p.
kinetic:
Volgens mij wel nadat je id is geverifieerd, het mag ook op een hogere odd dan 1.20 he ;)
Retarded gambler
Als ik het goed bekijk hoeft dit alleen wanneer je een andere manieren van uitbetalen wil dan dat je het betaald (bijv. ideal en uitbetaling paypal).
Dat valt me weer mee, een quote van 1,20 is 'makkelijk' om te winnen! Bedankt voor het antwoord!
Dat valt me weer mee, een quote van 1,20 is 'makkelijk' om te winnen! Bedankt voor het antwoord!
Nog een vraag over de code (haha)
Ik heb nu 25 euro op mijn account gezet, maar ik heb de bonus niet. Wanneer krijg ik deze?
Ik heb nu 25 euro op mijn account gezet, maar ik heb de bonus niet. Wanneer krijg ik deze?
Ik lees nu even de voorwaarden, en ik lees dat wanneer je een bet plaatst van bijv. 15 euro, en je wint, dat je dan een bonus krijgt van 15 euro?
Ik snap het niet helemaal :( :p. Iemand een antwoord??
kinetic:
Ik lees nu even de voorwaarden, en ik lees dat wanneer je een bet plaatst van bijv. 15 euro, en je wint, dat je dan een bonus krijgt van 15 euro?
Je moet geloof ik dat stortingsbedrag van €15 1x rondspelen op een odd van minimaal 1.20
Dan krijg je een freebet van €15