Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke Bookmaker moet ik kiezen?

Welke Bookmaker heeft nou de hoogste Quotes?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag12koeto48 in 7-05-2010 10:01 Bookmakers
in 7-05-2010 10:01 Bookmakers
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Welke Bookmaker heeft nou de hoogste Quotes?

Het is verstandig om je in te schrijven bij een aantal verschillende grote bookmakers. Zo heb je een bredere keuze aan quotes. De quotes verschillen per bookmaker per wedstrijd. Meerdere bookies is daarom zeker aan te raden.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Helemaal wanneer je weet dat de verschillen tussen bijvoorbeeld Bwin & William Hill kunnen oplopen tot wel 10%.

Kortom: schrijf je in bij de beste bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
goede avond! heren! ,
Ik zoek een boookmaker die asian handicap aanbied met regelmatig de beste odds en waar je als nederlander een account kan aanmaken ik ben zeer benieuwd naar het spelen van asian handicap single te spelen.jammer genoeg nog niet eerder gedaan.kan iemand mijn meer info geven die ervaring met deze weddenschappen heeft en of nederlands is en mij kan vertellen bij welke bookmakers ik deze weddenschap kan afsluiten met meestal de hoogste odds.
0 Vind ik leuk's

Ik speel asians bij 12bet.com. Site is erg overzichtelijk, biedt live veel aan en beste odds.

Ze hebben een 20% welkomsbonus tot een max van 225€ bonus. verder kun je nog op sobet spelen dacht ik en Comeon, maar deze heeft minder goede quoteringen dan 12bet.

Hoe werken asian handicaps?

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/asian-handicap

Natuurlijk ook zelf geprobeerd. Wel leuk om eens door te lezen :)

https://www.voetbalwedden.net/forum/hulp-en-advies-110/asian-handicap-strategie

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 12:06
0 Vind ik leuk's
Dank! voor je reactie onzemichael .maar zit toch nog met vragen over bookmaker bet 12.heb een beetje rondgekeken op 12 bet .com ziet er inderdaad prima uit.jij hebt daar ook een account en bent nederlands toch ?.
heb gegooglet en kwam op een site dat voetbalweddenschappen.com heet daar staat dat: 12Bet laat Nederlandse klanten geen weddenschappen afsluiten.moet ik me hier zorgen omgaan maken wil heel graag binnenkort beginnen met asian handicap single te spelen ik zie hier intressante value in .maar wel met de goede odds en dat er genoeg te wedden valt in die categorie op die bookmaker.en wil wel zonder problemen kunnen wedden zonder bv het niet kunnen uitbetalen omdat ik nederlands ben en niet toegestaan ben officieel.maar dat zal niet zomaar gebeuren neem ik aan.
0 Vind ik leuk's
Ik ben gewoon Nederlands en speel idd op 12bet :) Nooit problemen gehad met uitbetalen (doe dit altijd via moneybookers).
Beetje raar dat die site dat er neer zet. Ik weet dat WallieA en JeroenUnibet daar ook een account hebben dus tis gewoon betrouwbaar hoor. :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik ben gewoon Nederlands en speel idd op 12bet :) Nooit problemen gehad met uitbetalen (doe dit altijd via moneybookers).
Beetje raar dat die site dat er neer zet. Ik weet dat WallieA en JeroenUnibet daar ook een account hebben dus tis gewoon betrouwbaar hoor. :)
EDIT: Welkomsbonus 20% voor 12bet: http://staticpage.12bet.com/Promotion/Euro/en_eu/pr_details_02.html

Jep, 12Bet is een prima site. Een must-have als je wedden op voetbal wat serieuzer aan wilt pakken. Je kunt je overigens ook aanmelden bij Dafabet. Die bieden exact dezelfde odds en hebben volgens mij ook een welkomstbonus.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
ik wil graag weer beginnen met wedden serieus aan te pakken de laaste maanden weinig gespeeld omdat ik ook bezig ben met poker wou dat graag beter onder de knie hebben dus heb gewerkt aan een goede mindset zodat ik niet meer tilt.wat ook een must is in voetbalwedden niet tilten.in het verleden was ik daar nog welles gevoelig voor je weet hoe dat gaat je verliest een aantal weddenschappen achter mekaar en voor dat je het weet speel je voor je hele bankroll iedreen welles meegemaakt denk ik.
speel altijd alleen maar single weddenschappen 1x2 of bts en of dnb.
nog een vraag over uitbetalen bij bet 12 michael jij schrijft dat je dat doet via moneybookers wat is daar de reden voor.mijn ervaringen zijn rechtstreeks naar de bankrekening dat duurt maar 2-3 werkdagen wat ik prima vind moneybookers is zeker vele malen sneller ofzo.misschien is het ook handig dat ik account aanmaak bij moneybookers.
0 Vind ik leuk's
Via Moneybookers kan je gemakkelijk storten bij alle bookmakers. Ik haal het bij 12bet eraf, komt op m'n moneybookers 'onlinerekening' en stort meteen door naar Unibet. Uitbetaling van Moneybookers duurt max 24 uur maar vaak veel sneller. Unibet vaak al een uur na mijn verzoek.
Daarnaast een pinpas van moneybookers om geld direct uit de muur te halen bij een bank (10 euro per jaar). (je betaalt 1,80 provisie per transactie) De hoofdreden is dat er geen grote bedragen op onze rekening komen en dat de belastingdienst niet iets gaat denken, waardoor ik achteraf nog kansspelbelasting zou moeten betalen :)
mooie actie via VW trouwens om een moneybookersaccount te openen: https://www.voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
De hoofdreden is dat er geen grote bedragen op onze rekening komen en dat de belastingdienst niet iets gaat denken, waardoor ik achteraf nog kansspelbelasting zou moeten betalen :)

Klopt dit wel Michael? Hoe komt de belastingdienst aan zijn info? Ik dacht altijd dat de bookmakers aan de BD moeten doorgeven wat voor winsten hun klanten behalen. Wanneer je dan een keer 100 euro wint is dit niet de moeite waard voor ze, maar wanneer ik vanmiddag 10.000 euro win bij Unibet (fingers crossed ;) ), dan geeft Unibet dit toch door en dan gaan ze daar echt wel achteraan. Hoe je het ook laat uitbetalen. Toch?
Het kan heel goed dat ik hier helemaal mis zit hoor! Iemand die hier meer over weet?
Ontopic:
Moneybookers is enorm handig, en een must als je net als ik verschillende bookmakers langs wilt gaan om overal de bonussen mee te pakken en om te kunnen profiteren van de beste odds. Overschrijvingen gaan veel sneller dan bij bank transfer, je hebt minder gezeik met je identiteit bewijzen (documenten opsturen etc) en je kunt heel snel (delen van) je bankroll verplaatsen tussen verschillende bookmakers.
En Stampert: wat mij betreft verreweg de beste wedsite, ook voor Asian Handicaps, is Betfair! Het is geen traditionele bookmaker, maar een betting exchange. Het lijkt daarom misschien wat moeilijker, maar dat is het niet: je kunt net zo goed als bij een normale bookmaker een simpele bet plaatsen. Je hebt enkel daarnaast nog wat extra mogelijkheden (je kunt layen: inzetten op dat een feit niet gebeurd, en je hebt meer mogelijkheden wat betreft uitcashen), maar wanneer je daar geen interesse in hebt kun je die simpelweg links laten liggen. Je kunt er bovendien in totaal 60 euro bonus pakken, en die is op verreweg de makkelijkste manier vrij te spelen van alle bookmakers.
Als je meer informatie wilt over hoe Betfair werkt of over de bonussen daar (een referral bonus en een affiliate bonus, die je allebei gelijktijdig kunt gebruiken), dan laat het me maar weten!
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.