Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker in het buitenland?

Beste forumgebruikers,

Via een goede bekende hoor ik lovende woorden over de bookmakers die je bijvoorbeeld kan bezoeken in Duitsland. Nou is mijn vraag, bezoeken jullie wel eens bookmakers in het buitenland? Dan heb ik het over de echte kantoren. En wat zijn jullie ervaringen? Niet bepaald geent op Duitsland, maar bijvoorbeeld is dit ook mogelijk in Belgie?

Groet,

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfrankvd in 21-02-2015 22:51 Bookmakers
in 21-02-2015 22:51 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
frankvd:
Beste forumgebruikers, Via een goede bekende hoor ik lovende woorden over de bookmakers die je bijvoorbeeld kan bezoeken in Duitsland. Nou is mijn vraag, bezoeken jullie wel eens bookmakers in het buitenland? Dan heb ik het over de echte kantoren. En wat zijn jullie ervaringen? Niet bepaald geent op Duitsland, maar bijvoorbeeld is dit ook mogelijk in Belgie? Groet,

In Londen kan je er haast niet omheen. Daar ben ik dan ook wel eens gaan zitten om het sfeertje te proeven. Leuk maar niet meer dan dat.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.