Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vrijspelen Unibet bonus actie (€50 + €100)

Vooreerst dank aan Voetbalwedden voor deze mooie actie, denk dat dit één van de beste akties is (y)
Waarschijnlijk zullen dus vele leden ook gebruik maken van deze actie ( ik zeker ) en dus proberen om zo vlug mogelijk die bonus vrij te spelen.
Vorige keer bij de actie van Bwin, was het iets "eenvoudiger" om de bonus vrij te spelen, er was geen minimum odd nodig en je moest ook maar 3 maal de bonus rond spelen; het zal het bij Unibet dus iets moeilijker zijn om vlug die bonus vrij te maken daar je toch rekening moet houden met bepaalde voorwaarden. Zie hieronder.

Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Eén van de grootste obstakels (mijn idee toch) is die minimum notering van 1,40, wat maakt dat de risico's iets hoger liggen dan bijv vrijspelen van Bwin bonus waar je kon inzetten bijv tijdens live wedden op een odd van 1,01 ( = dus bijna 100% kans dat je won ) om de bonus vrij te maken.
Er is idd een topic over vrijspelen van bonus ( http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/) maar als je goed kijkt moet je daar dus spelen met Betfair, moet je opnieuw storten bij Betfair en liefst dan een bedrag x maal de bonus die je wil vrij spelen enz
Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber (wegens niet kennen) van Betfair en wil ik dus de Unibet bonus vrij spelen bij Unibet zelf. Daarom zou het misschien leuk zijn mochten de leden die dus ook genieten van deze mooie Unibet aktie en zo vlug mogelijk de bonus willen vrijspelen, hier in deze topic laten weten op welke bet ze hopen de bonus vrij te spelen.
Dus concreet:
Op welke weddenschap met welke odd ( = moet dus minimum 1,40 zijn !!!) en hoeveel ga je inzetten om (hopelijk) je bonus vrij te spelen . Als je bijv 6 maal direkt je bonus ( = €100) inzet op weddenschap van 1,4 , en je wint heb je €40 winst per keer ( dus kan je dit 6 maal doen met je bonus ) heb je 6 x €40 ( winst van 1 ronde vrijspelen bonus ) + 100 € bonus = 340 € totaal , wat niet mis is :p
Dus laat de tips maar komen, welke ga jij spelen, met welke odd. Veel succes voor iedereen en ik wens dat iedereen zijn bonus 6 maal kan rondspelen.
Niet onbelangrijk:
Let op, wie in Belgie woont moet minimum 21 jaar zijn om te kunnen spelen op Unibet. Dus ben je jonger dan 21 en maak je een account aan en je krijgt de bonus en je wilt nadien geld afhalen, dat zal niet lukken, zie het kadertje op openingspagina Unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag draco in 1-03-2012 17:21 Bookmakers
in 1-03-2012 17:21 Bookmakers
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Naar aanleiding van bericht van Draco over het spelen van minimale quotes van 1.40 ook in combinaties.
Ik kan nu 160+ opvragen. Dus ik denk dat het toch om een totale quote van 1.40 gaat :)
Sorry dat ik het in beide topics over de actie plaats, maar misschien toch wel van belang om te weten
0 Vind ik leuk's
03060:
Naar aanleiding van bericht van Draco over het spelen van minimale quotes van 1.40 ook in combinaties.
Ik kan nu 160+ opvragen. Dus ik denk dat het toch om een totale quote van 1.40 gaat :)
Sorry dat ik het in beide topics over de actie plaats, maar misschien toch wel van belang om te weten

ik kan enkel maar mededelen wat ik telefonisch als antwoord kreeg over deze minimum odd van 1,40
als ze idd de totale quote van 1,40 aanrekenen , kan ik enkel maar zeggen : ZOVEEL TE BETER , en op die manier kunnen andere dan misschien vlugger de bonus rondspelen
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Helaas ben ik me bonus al bijna kwijt. :-( Tottenham X2 en Dortmund wilde niet meewerken :-@
Gelukkig Real Madrid wel op winst. Heb nu nog 72 euro over en moet nog €450 rond spelen, gaat lastig worden.
0 Vind ik leuk's
Ik pak het anders aan. Ipv dat rondspelen voor die 100tje zet ik wat groffer in op de supertoto en kan ik ruimere couponnen maken, in de hoop een mooi bedrag te pakken. Vandaag de jackpot van ruim 65.000 eruit gegaan aan 1 winnaar (jammer voor volgend weekend)
0 Vind ik leuk's
Mijn broer heeft reeds deze bonus voor zijn account geactiveerd. Aangezien ik ook met een actieve unibet-account zit, kan ik deze dan niet meer activeren aangezien we op zelfde computer zitten. Of bestaat er hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
brabantinho:
Mijn broer heeft reeds deze bonus voor zijn account geactiveerd. Aangezien ik ook met een actieve unibet-account zit, kan ik deze dan niet meer activeren aangezien we op zelfde computer zitten. Of bestaat er hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
brabantinho:
Alvast bedankt

Ik zou niet weten waarom niet, gaat niet per computer of IP adres maar op gebruikersnaam dus je kunt hem gewoon aanvragen.
0 Vind ik leuk's
voor de mensen die gewoon de 100 euro terug willen storten zonder verlies:
https://www.voetbalwedden.net/topic/traden-en-sure-winnen-op-betfair-689/8/
0 Vind ik leuk's
vivoex:
voor de mensen die gewoon de 100 euro terug willen storten zonder verlies:
https://www.voetbalwedden.net/topic/traden-en-sure-winnen-op-betfair-689/8/

Zoals ik zei in dat andere topic, er is één belangrijk feit: je moet de bonus (= €100) 6 maal rondspelen (= €600) die je moet spelen om dan je bonus vrij te maken
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
gewoon underlayen op betfair
win je op unibet hou je veel over van je bonus, win je op betfair dan hou je in ieder geval nog wat van je bonus over :d
tis niet zo spannend maar dat komt wel weer als de bonus vrij is gevallen ;-)
0 Vind ik leuk's
Evenement Inzet noteringen Resultaat Uitbetaling
Florida Panthers - Buffalo Sabres Over/OnderTotal Goals Scored 5.5 Je weddenschap: Enkelvoudig, Over 5.5 € 38,50 2,30 18-3-12 Lopend
Los Angeles Kings - Nashville Predators Over/OnderTotal Goals Scored 5.5 Je weddenschap: Enkelvoudig, Over 5.5 € 32,00 2,55 18-3-12 Lopend
Minnesota Wild - Carolina Hurricanes Over/OnderTotal Goals Scored 5.5 Je weddenschap: Enkelvoudig, Over 5.5 € 38,50 2,30 17-3-12 Lopend
Montreal Canadiens - New York Islanders Over/OnderTotal Goals Scored 5.5 Je weddenschap: Enkelvoudig, Over 5.5 € 41,00 2,25 18-3-12 Lopend
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.