Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag over Banken op Betfirst

Dag allemaal,

Ik heb een vraagje over de banken op Betfirst. Als ik bv een systeem speel met 9 ploegen en ik zeg dat 6/9 moeten winnen. Mijn totale bedrag is bv 8.40 euro en ik kan 80.88 euro winnen. Als ik op toon bank klik dan staat er zon B onder elke ploeg. Dan als je op die B klikt wordt die aangeduid als Bank. Dat is dus een zekerheid en mijn winst zou dan meer moeten zijn. Nu heb ik 1 bank en doe ik weer 6/9 en zie ik dat de winst minder is dan wanneer ik geen bank aanduid ?? (met 8.40 heb ik nu maar 74.64) Ofwel zit ik er volledig naast maar ik begrijp het niet...

Als je naar de site gaat kan je het controleren zonder dat je je moet registreren.

site: betfirst

Kan iemand mij dit uitleggen aub?

MVG,

Karel

Review : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcharless_le in 26-07-2012 14:59 Bookmakers
in 26-07-2012 14:59 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hey Ik zal je een voorbeeld geven , je wil 6 uit 9 spelen met 1 banker . Je duid de 9 matchen aan + de banker dat zijn er dan 10 dus je moet kiezen dan voor 7 uit 10. de banker rekent die automatisch mee , zet je bv 2 bankers dan speel je 8 uit 11 enz.. Ik hoop dat je er nu al iets meer van begrijpt.
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
hey Ik zal je een voorbeeld geven , je wil 6 uit 9 spelen met 1 banker . Je duid de 9 matchen aan + de banker dat zijn er dan 10 dus je moet kiezen dan voor 7 uit 10. de banker rekent die automatisch mee , zet je bv 2 bankers dan speel je 8 uit 11 enz.. Ik hoop dat je er nu al iets meer van begrijpt.

Thx voor je reactie Glenn
Maar ik begrijp het nog steeds niet. Een bank betekent toch dat je die als zekerheid kiest dus waarom verschuift het aantal dan naar 10 ??
Hoe komt het dat wanneer je een banker aanduid je winst verminderd met dezelfde inzet??? Het zou toch moeten vermeerderen??
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.