Verkeerde Toto wedbon mee gekregen van winkelier
Ik waag af en toe wel een gokje maar nooit echt in de winkel fysiek, tot ik gister voor dat ik naar een maat ging om de pot te kijken snel langs de Primera ben gegaan ik had gelijk wat rookwaar meegenomen dus met alle afleidingen van dien snel de bon in m’n jas gedaan en daarna in m’n auto gelegd totdat ik hem net wilde inleveren wat blijkt is dat hij mij de kassakoppeling heeft meegegeven waarop expliciet staat dat het ongeldig is en niet voor verkoop is.
op deze bon staat je inzet en tijd ect.
ik ben zeker van mijn zaak dat ik nooit de goeie bon heb ontvangen omdat ik alles direct in m’n auto heb gegooid hij heeft mij verteld dat ie niks voor me kan doen, wat opzich ook wel logisch is als hij denkt dat ie hem heeft meegegeven
Hoe sta ik in mijn recht? Ik ben nu ook m’n inzet kwijt omdat hij me dus de verkeerde bon heeft meegegeven iemand tips?
Ik heb dit ook eens gehad., alleen kwam ik erachter toen ik in de auto zat en de wedstrijd nog niet was begonnen.
Kon deze alsnog gewoon cancelen en mijn geld kreeg ik terug. Ze konden deze lijst gewoon scannen met het Toto scan systeem.
Weet alleen niet hoe het werkt als de wedstrijden al zijn gespeeld. Ik ga ervan uit dat je gewoon je winst krijgt uitgekeerd. Zou het gewoon navragen bij je winkelier.
Bedankt voor je reactie, ik was al langsgeweest bij 'm maar zei dat ie niks voor me kon doen en dat er gister niks is achtergebleven.. gelijk alles opnieuw doorzocht als ik hem eventueel toch wel zou hebben gekregen ik vind al de wikkels van de gekochte producten van gister wel nog maar echt niet de goede bon heb hem dus zeker niet meegekregen.
net toch even toto gebeld die zeiden dat ik nog een keertje moest langsgaan en vragen of hij contact wilt opnemen met toto.
en als ik het er niet uit kom met de winkelier moet ik toto een email sturen met de foto van de bon en het filiaal nummer, ik zal zo nog wel een update geven als ik nog een keertje langs ben geweest..
Was weer effe langsgeweest na werk hij heeft enigzins toegegeven dat hij de twee bonnen op de balie had gelegd en dat ik toen de verkeerde heb meegenomen ik heb de bon achtergelaten bij hem en hij gaat even bellen met de loterij morgen dus hoop dat het goed opgelost kan worden.
Wees dus scherp als je je bon in handen krijgt en je hebt een beetje haast ;)
Jep, altijd controleren of je bon klopt ;-) hopelijk krijg je je geld!
Dat is wel balen. Hoop ook dat je je geld zo snel mogelijk krijgt uitgekeerd.
En indien hij je niet uitbetaalt, gelijk Toto bellen.
Het is gelukt! de winkelier heeft het voor m'n kunnen regelen en voor de moeite heb ik nog een klein fooitje achter gelaten van het winbedrag ;))
Eind goed, al goed :-) Gefeliciteerd
Fijn dat het geregeld is!! Chapeau voor de sigarenboer ✌️
Eind goed al goed. Bedankt dat je ons op de hoigte hebt gehouden. Groetjes, Julia
Beter! Dat is uiteindelijk netjes geregeld door de winkelier. Het zal jou vast niet weer gebeuren.