Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet.be (nieuwe site voor de Belgen)

Unibet heeft van de kansspelcommissie "GROEN" licht gekregen en is dus een wettelijke beschermde goksite in België. Daarom heeft Unibet dus zijn site ook de .be mogelijkheid gegeven. Dus vanaf heden kunnen de Belgische spelers nu inloggen op Unibet.be
OPGELET !
Er zijn enkele nieuwigheden waar je rekening moet mee houden
1) je kan niet inloggen met je reeds bestaande Unibet account, dwz je moet een nieuwe account aanmaken via http://adserving.unibet.com/redirect.aspx?pid=15009&bid=20501.
2) bij de aanmaak van deze nieuwe account kan je NIET dezelfde accountnaam gebruiken die je reeds had, je moet dus een nieuwe naam creëren
3) tevens mag je NIET hetzelfde email adres gebruiken dat je reeds had bij je andere account, dus je moet ook een nieuw email adres doorgeven
4) je moet bij registratie je RIJKSREGISTERNUMMER doorgeven! Zeker niet vergeten.
5) op het eind van dit jaar word je "oude" account dan samengevoegd met je "nieuwe", je zal dus geen verlies van geld hebben.
6) op deze nieuwe site kan je NIET storten dmv van een Creditcard ( bijv Mastercard , Visa enz ) dit word door de Belgische Overheid niet toegestaan. Je kan dus wel storten via Bancontact , via Paysafecard , via Moneybookers
7) je rekeningnummer waarop je wenst uitbetaald te worden, mag ( wat logisch is ) hetzelfde zijn
GOED NIEUWS !
Aangezien dit een "nieuwe" site is , en aangezien je dus ook nieuwe account moet aanmaken, hebben ze nu een Bonus van 100% ( tot max 60 € ) bij je eerste storting. ( dus 60 € storten is 60 € erbij op je rekening ) Voorwaarden om de bonus rond te spelen staan op de site
Deze bovenstaande gegevens zijn mij telefonisch bevestigd door de helpdesk, met dank aan Tim van Unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag draco in 14-07-2012 17:44 Bookmakers
in 14-07-2012 17:44 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.