Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet.be (nieuwe site voor de Belgen)

Unibet heeft van de kansspelcommissie "GROEN" licht gekregen en is dus een wettelijke beschermde goksite in België. Daarom heeft Unibet dus zijn site ook de .be mogelijkheid gegeven. Dus vanaf heden kunnen de Belgische spelers nu inloggen op Unibet.be
OPGELET !
Er zijn enkele nieuwigheden waar je rekening moet mee houden
1) je kan niet inloggen met je reeds bestaande Unibet account, dwz je moet een nieuwe account aanmaken via http://adserving.unibet.com/redirect.aspx?pid=15009&bid=20501.
2) bij de aanmaak van deze nieuwe account kan je NIET dezelfde accountnaam gebruiken die je reeds had, je moet dus een nieuwe naam creëren
3) tevens mag je NIET hetzelfde email adres gebruiken dat je reeds had bij je andere account, dus je moet ook een nieuw email adres doorgeven
4) je moet bij registratie je RIJKSREGISTERNUMMER doorgeven! Zeker niet vergeten.
5) op het eind van dit jaar word je "oude" account dan samengevoegd met je "nieuwe", je zal dus geen verlies van geld hebben.
6) op deze nieuwe site kan je NIET storten dmv van een Creditcard ( bijv Mastercard , Visa enz ) dit word door de Belgische Overheid niet toegestaan. Je kan dus wel storten via Bancontact , via Paysafecard , via Moneybookers
7) je rekeningnummer waarop je wenst uitbetaald te worden, mag ( wat logisch is ) hetzelfde zijn
GOED NIEUWS !
Aangezien dit een "nieuwe" site is , en aangezien je dus ook nieuwe account moet aanmaken, hebben ze nu een Bonus van 100% ( tot max 60 € ) bij je eerste storting. ( dus 60 € storten is 60 € erbij op je rekening ) Voorwaarden om de bonus rond te spelen staan op de site
Deze bovenstaande gegevens zijn mij telefonisch bevestigd door de helpdesk, met dank aan Tim van Unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag draco in 14-07-2012 17:44 Bookmakers
in 14-07-2012 17:44 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb wel gemerkt dat het iets speciaal is: via de site van Voetbalkrant.com krijg je geen toegang tot die bonus (je krijgt de gewone registratiebonus op de unibetreclame daar)
Echter via de link zie ik wel effectief die 100€ bonus...
Bizar
0 Vind ik leuk's
twouter:
Ik heb wel gemerkt dat het iets speciaal is: via de site van Voetbalkrant.com krijg je geen toegang tot die bonus (je krijgt de gewone registratiebonus op de unibetreclame daar)
Echter via de link zie ik wel effectief die 100€ bonus...
Bizar

Dat is wat ik ook zeer eigenaardig vind
a) als je klikt op de reclame/banners van de site , dan krijg ik de registratiepagina van Unibet met de bonus van 60 €
b) open ik link via de browser ( dus link copy/paste ) dan krijg ik de registratiepagina van Unibet met de bonus van 100 €
c) en dit is het bijzonderste : vanwege Unibet zelf is niemand daar intern op de hoogte van enige bonus van 100 € ( bij registratie nieuwe gebruikers op hun site Unibet.be ) , ook niet via één of andere link van een andere site
Word vervolgd ( dus ik hoop dat admins dit open laten tot we 100 % klaarheid hierover weten en dit zal niet zo lang meer op zich laten wachten , ik denk ten laatste eind deze week , verwacht nog paar antwoorden uit de bron zelf )
EDIT : en omdat Charlie ( nummer ? ) nog steeds zo laf is om zelf de "beruchte" link plaatsen , zal ik het zelf dan maar doen ; dit is de link : http://adserving.unibet.com/redirect.aspx?pid=47555&bid=20448
Ik wou dan bij deze ook eens vragen dat andere leden eens bepaalde zaken controleren :
a) open deze link eens via Mozilla Firefox en open deze eens via Internet Explorer
b) klik eens op de reclame/banners van Unibet op volgende site ( site die Charlie x vermeld als zijn bron )
www.voetbalkrant.com
Thanks
EDIT 2 : ik zou voorlopig niemand aanraden om zich te registreren via die "bewuste" link , want tot op heden is nog steeds niet bewezen dat je ook effectief 100 € als bonus krijgt , zou dus zeer jammer zijn mocht je bijv 100 € storten in de hoop 100 € extra te krijgen en dan maar 60 € bonus te ontvangen . Dus ik raad niemand aan om zich via deze link te registeren , if so dan doe je dit op eigen risico !!!
0 Vind ik leuk's
Ik ga zelf niets plaatsen wat later niet correct blijkt te zijn (y)
Ik heb deze week gestort en het lijkt wel degelijk te werken..
Bonusvoorwaarden zijn dezelfde als bij de andere bonussen bij unibet ;-)
0 Vind ik leuk's
charlie19901:
Ik ga zelf niets plaatsen wat later niet correct blijkt te zijn (y)
Ik heb deze week gestort en het lijkt wel degelijk te werken..
Bonusvoorwaarden zijn dezelfde als bij de andere bonussen bij unibet ;-)

Natuurlijk durf je zelf niks te plaatsen , omdat je weet dat het totale plaatje niet klopt
Maar zoals eerder gezegd , binnen enkele tijd word alles 100 % duidelijk
0 Vind ik leuk's
Uiteraard klopt dat van die 100% bonus tot 100 Euro..
En dit is het laatste wat ik erover zeg want met ONmensen zoals jij valt niet te praten :-)
De reden dat ik de link hier niet direct wou plaatsen is dat ik alles wou controleren zodat het zeker ECHT zou zijn.. En dat blijkt zo te zijn
http://i48.tinypic.com/2m3hj6e.png">
(y) (y)
einde discussie
0 Vind ik leuk's
charlie19901:
Uiteraard klopt dat van die 100% bonus tot 100 Euro..
En dit is het laatste wat ik erover zeg want met ONmensen zoals jij valt niet te praten :-)
De reden dat ik de link hier niet direct wou plaatsen is dat ik alles wou controleren zodat het zeker ECHT zou zijn.. En dat blijkt zo te zijn
http://i48.tinypic.com/2m3hj6e.png">
(y) (y)
einde discussie

Duidelijker kon niet zeker ????
Als je effectief duidelijk wilt maken dat je een bonus kreeg van 100 € laat dan printscreen zien van je "actieve bonuses" , zoals ik hier laat zien
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/bonus4.jpg">
Daar zie je dat ik 60 € heb gestort ( omdat het via paysafecard was gaat er een bepaalde commissie af voor Unibet , wat maakt dat mijn gestort bedrag 58,20 € was = Beginwaarde ) en dan zie je ook dat Unibet bonus geld hetzelfde is als mijn gestort geld ( namelijk 58,20 € ) Storting is gedaan op 26/07/2012 om 10.21 en de bonus is al vrijgespeeld , namelijk 349,20 € ( = 58,20 € x 6 )
Als je A zegt moet je ook B zeggen , en laat dit dan ook zien .
Zolang je dit niet kan tonen heb je voor mij geen bewijs dat je effectief bonus hebt gekregen van 100 € , is het wel zo , dan ben ik niet te beschaamd om mijn verontschuldigingen te geven , maar zolang dit niet gedaan is blijf je voor een ....
Benieuwd of je dit ook laat zien , of blijf je een ....
0 Vind ik leuk's
De link is volkomen safe hoor Draco :-)
Het werkt gewoon via een 'affiliate'-programma. Met andere woorden heeft Unibet een soort deal gesloten met Voetbalkrant.com, in ruil voor de extra mooie bonus voor de klanten/bezoekers van voetbalkrant.com mag Unibet reclame maken op de site.
Het feit dat de support daar zelf vaak niets van weet is dat deze afspraken op hogerhand gebeuren: Het is net hetzelfde alsof je via een affiliate een mooie rakeback krijgt op een online pokerroom, waar dan vaak niet openlijk over gesproken mag worden (heb het meegemaakt bij bvb 5050Poker.)
in ieder geval: mooiere bonus voor voetbalkrant.combezoekers = reclame = riante opbrengsten voor de site. Zo werkt het nu eenmaal. VW zou ook nooit blijven bestaan (of toch niet in de geweldige opzet met wedstrijden, bookmakerspel, tipscompetitie,... noem maar op) als die bookmakers niet zouden vergoeden voor die reclameblokken :-)
Wat dat trouwens betreft, vind ik dat VW dit UITSTEKEND heeft opgelost, want ik denk niet dat er veel mensen last hebben van de reclame hier op de site, en mensen maken als het ware zelf reclame op de chat voor de bookmakers, wat wil je nog meer? :-)
Anyway, een stuk offtopic gegaan, maar ik heb gezegd
Cheers
Wouter
0 Vind ik leuk's
Dit is het laatste wat ik erover zeg ( want ik wacht op antwoord van Unibet en Voetbalkrant , jawel heb met beide kontakt genomen om het fijne te weten , bij Unibet waarom ze bonus geven van 100 € terwijl ze reclame maken voor bonus van 60 € en bij Voetbalkrant om te vragen waarom hun rechtstreekse banner op hun site naar Unibet spreekt over 60 € terwijl via die link er sprake is van 100 € en hun naam daarbij vermeld word )
Als het effectief zo is dat er bonus is/was van 100 € dan is het zo , maar dan vind ik het ZEER EGOISTISCH dat iemand hier , lid zijnde van een site waar het de bedoeling is dat men elkaars tips leest en info krijgt , deze (nuttige) info voor zichzelf houd , maar wel in de chat en forum komt bluffen over deze bonus . ( dat zegt heel veel over deze persoon )
EDIT : voor mij mag hier een slotje op , de juiste personen zullen wel de juiste beslissing hierin nemen
maar 1 ding wil ik nog zeggen
a) als het waar is dan ben je een dikke egoist om deze nuttige info voor andere ( = niet mijzelf ) achter te houden
b) mocht toch blijken dat het niet zo is , dan ben je zielig persoontje , dat je zulke onwaarheden hier moet zeggen om in de belangstelling te staan
dus hoe je het ook bekijkt ; erg positief kom je niet uit dit "verhaaltje"
Hoop ( nog steeds in de veronderstelling dat je effectief ook 100 € bonus hebt gekregen ) dat je die bonus ook kan rondspelen en toch nog iets daarvan overhoud ( waar ik serieus aan twijfel )
CASE CLOSED , dus graag slotje hierop
0 Vind ik leuk's
Dit topic is gesloten.
Heb je een vraag over Bookmaker Unibet, stel deze in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.