Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet.be (nieuwe site voor de Belgen)

Unibet heeft van de kansspelcommissie "GROEN" licht gekregen en is dus een wettelijke beschermde goksite in België. Daarom heeft Unibet dus zijn site ook de .be mogelijkheid gegeven. Dus vanaf heden kunnen de Belgische spelers nu inloggen op Unibet.be
OPGELET !
Er zijn enkele nieuwigheden waar je rekening moet mee houden
1) je kan niet inloggen met je reeds bestaande Unibet account, dwz je moet een nieuwe account aanmaken via http://adserving.unibet.com/redirect.aspx?pid=15009&bid=20501.
2) bij de aanmaak van deze nieuwe account kan je NIET dezelfde accountnaam gebruiken die je reeds had, je moet dus een nieuwe naam creëren
3) tevens mag je NIET hetzelfde email adres gebruiken dat je reeds had bij je andere account, dus je moet ook een nieuw email adres doorgeven
4) je moet bij registratie je RIJKSREGISTERNUMMER doorgeven! Zeker niet vergeten.
5) op het eind van dit jaar word je "oude" account dan samengevoegd met je "nieuwe", je zal dus geen verlies van geld hebben.
6) op deze nieuwe site kan je NIET storten dmv van een Creditcard ( bijv Mastercard , Visa enz ) dit word door de Belgische Overheid niet toegestaan. Je kan dus wel storten via Bancontact , via Paysafecard , via Moneybookers
7) je rekeningnummer waarop je wenst uitbetaald te worden, mag ( wat logisch is ) hetzelfde zijn
GOED NIEUWS !
Aangezien dit een "nieuwe" site is , en aangezien je dus ook nieuwe account moet aanmaken, hebben ze nu een Bonus van 100% ( tot max 60 € ) bij je eerste storting. ( dus 60 € storten is 60 € erbij op je rekening ) Voorwaarden om de bonus rond te spelen staan op de site
Deze bovenstaande gegevens zijn mij telefonisch bevestigd door de helpdesk, met dank aan Tim van Unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag draco in 14-07-2012 17:44 Bookmakers
in 14-07-2012 17:44 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lohocla:
zo ik ben echt wel benieuwd waar onze beloofde 100 € bonus link blijft die charlie hier kwam vermelden en die hij aan de crew ging sturen om te plaatsen ...

Er is geen 100 €bonus , allemaal leugens , enkel en alleen bedoeld om zichzelf in de belangstelling te plaatsen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
lohocla:
zo ik ben echt wel benieuwd waar onze beloofde 100 € bonus link blijft die charlie hier kwam vermelden en die hij aan de crew ging sturen om te plaatsen ...

Er is geen 100 €bonus , allemaal leugens , enkel en alleen bedoeld om zichzelf in de belangstelling te plaatsen (y) (y) (y)

Dus einde discussie! :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Aangezien Charlie beloofde dit uiteindelijk door te geven en dit nog niet gebeurde:
Nochtans via de bekendste en grootste voetbalnieuwssite van België Voetbalkrant, vreemd dat niemand dit eerder vond
0 Vind ik leuk's
twouter:
Aangezien Charlie beloofde dit uiteindelijk door te geven en dit nog niet gebeurde:
Nochtans via de bekendste en grootste voetbalnieuwssite van België, vreemd dat niemand dit eerder vond

Dag Twouter , leuk dat je hier die link plaatst over die "zogezegde" bonus van 100 € , want dat is wat Charlie ( nummer zoveel ) hier al dagenlang komt uitschreeuwen in de chat en in de topic .
Heb dus ff die link aangeklikt en dit is waar ik op uitkom :
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/unibettwouter.jpg">
En voor zover mijn ogen nog goed zijn , zie ik daar NERGENS iets staan over bonus van 100 € , wel de NORMALE bonus van 60 € ( deze waar ik reeds van bij begin van deze topic melding over maakte )
Dus bij deze nogmaals mijn mening ( en deze van vele andere leden hier waaronder ook admins ) ER IS GEEN BONUS VAN 100 € BESCHIKBAAR BIJ UNIBET.BE ! en nogmaals , laat Charlie ( nummer zero ) maar zeggen wat hij wilt , hij is iemand die andere hier iets beloofd wat er niet is , en hier leugens kmt vertellen .
Zo iemand moet stoppen met anderen dingen te beloven die niet waar zijn .
En als het dan toch zo zou zijn , dat hij hier dan zelf de link komt plaatsen , maar daar is hij te laf voor .
0 Vind ik leuk's
draco:
twouter:
Nochtans via de bekendste en grootste voetbalnieuwssite van België, vreemd dat niemand dit eerder vond

Dag Twouter , leuk dat je hier die link plaatst over die "zogezegde" bonus van 100 € , want dat is wat Charlie ( nummer zoveel ) hier al dagenlang komt uitschreeuwen in de chat en in de topic .
Heb dus ff die link aangeklikt en dit is waar ik op uitkom :
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/unibettwouter.jpg">
En voor zover mijn ogen nog goed zijn , zie ik daar NERGENS iets staan over bonus van 100 € , wel de NORMALE bonus van 60 € ( deze waar ik reeds van bij begin van deze topic melding over maakte )
Dus bij deze nogmaals mijn mening ( en deze van vele andere leden hier waaronder ook admins ) ER IS GEEN BONUS VAN 100 € BESCHIKBAAR BIJ UNIBET.BE ! en nogmaals , laat Charlie ( nummer zero ) maar zeggen wat hij wilt , hij is iemand die andere hier iets beloofd wat er niet is , en hier leugens kmt vertellen .
Zo iemand moet stoppen met anderen dingen te beloven die niet waar zijn .
En als het dan toch zo zou zijn , dat hij hier dan zelf de link komt plaatsen , maar daar is hij te laf voor .

EDIT : net gezien dat Twouter de link verwijdert heeft in zijn eigen bericht en ook in zijn bericht dat ik quote hier in mijn bericht , nadat ik dit bericht plaatste , jammer ( zijn dit de mogelijkheden van een MOD ? )
0 Vind ik leuk's
http://i48.tinypic.com/2upssvr.png">
Zoals beloofd...
Met dank aan bepaalde mensen die geen respect hebben
Als ik zei dat ik de link ga plaatsen, dan doe ik dat ook, maar ik was een weekje op vakantie
(y)
0 Vind ik leuk's
charlie19901:
Zoals beloofd...
Als ik zei dat ik de link ga plaatsen, dan doe ik dat ook, maar ik was een weekje op vakantie
(y)

DAT IS GEEN LINK , DAT IS EEN PRINTSCREEN !!
Voor alle duidelijkheid ; dit is de link van de site : voetbalkrant.com volgens deze site zou dus die bonus mogelijk zijn
En ik daag iedereen hier uit , om , als je op deze homepage bent van voetbalkrant , eens te klikken op de banners van Unibet en dan zal je volgende site zien : https://nl.unibet.be/registration
En ik ga hier geen printscreen plaatsen over hoe de site er uitziet want de printscreen staat hierboven in mijn vorig bericht
Tijd dat admins deze persoon stoppen met leugens te vertellen
ALS JE VANUIT BELGIE KLIKT OP GELIJK WELKE LINK NAAR UNIBET.BE DAN KOM JE STEEDS OP BOVENSTAANDE PAGINA UIT ( deze met bonus van 60 € ) , HEEL GOED MOGELIJK DAT WANNEER JE KLIKT OP DEZE LINK VANUIT NEDERLAND DAT JE TERECHTKOMT OP DE NEDERLANDSE UNIBET SITE ( en dat zij een bonus geven van 100 € is heel goed mogelijk )
MAAR NOGMAALS : IN BELGIE IS ER ENKEL MAAR BONUS VAN MAX 60 € BESCHIKBAAR
0 Vind ik leuk's

draco:
charlie19901:
Zoals beloofd...
(y)

DAT IS GEEN LINK , DAT IS EEN PRINTSCREEN !!
Voor alle duidelijkheid ; dit is de link van de site : http://www.voetbalkrant.com volgens deze site zou dus die bonus mogelijk zijn
En ik daag iedereen hier uit , om , als je op deze homepage bent van voetbalkrant , eens te klikken op de banners van Unibet en dan zal je volgende site zien : https://nl.unibet.be/registration
En ik ga hier geen printscreen plaatsen over hoe de site er uitziet want de printscreen staat hierboven in mijn vorig bericht
Tijd dat admins deze persoon stoppen met leugens te vertellen
ALS JE VANUIT BELGIE KLIKT OP GELIJK WELKE LINK NAAR UNIBET.BE DAN KOM JE STEEDS OP BOVENSTAANDE PAGINA UIT ( deze met bonus van 60 € ) , HEEL GOED MOGELIJK DAT WANNEER JE KLIKT OP DEZE LINK VANUIT NEDERLAND DAT JE TERECHTKOMT OP DE NEDERLANDSE UNIBET SITE ( en dat zij een bonus geven van 100 € is heel goed mogelijk )
MAAR NOGMAALS : IN BELGIE IS ER ENKEL MAAR BONUS VAN MAX 60 € BESCHIKBAAR

Je hoeft zo niet te roepen (y)
De bonus van 100 euro die is er, anders zou ik dat niet zeggen en zou ik dat screenshot niet laten zien , volgens mij zelfs enkel maar in België (y)
nog een fijne avond, en jammer dat Clijsters verloren heeft (y)
Groetjes
Charlie
0 Vind ik leuk's
Voor alle duidelijkheid, op de link die ik plaatste (en blijkbaar verwijderd is) kreeg ik effectief de bonus van €100 te zien hoor Draco (ik speel hier niet met uw voeten)
Hoe het voor de rest juist zit, joost mag het weten.
0 Vind ik leuk's
twouter:
Voor alle duidelijkheid, op de link die ik plaatste (en blijkbaar verwijderd is) kreeg ik effectief de bonus van €100 te zien hoor Draco (ik speel hier niet met uw voeten)
Hoe het voor de rest juist zit, joost mag het weten.

Twouter, sommigen hun leven stelt gewoon bitter weinig voor, daarom dat ze constant schelden, negatief doen en ruzie maken..
Gewoon negeren (y)
Succes met je komende bets (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.