Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

unibet oplichters

(n) De website van Unibet wordt gerund door een bende oplichters. Vorig jaar heeft Unibet zonder het aangeven van enige reden 121 euro van mijn account gehaald die ik gewoonweg kwijt was/ben. Ik heb dit bij hun klantendienst gemeld en ze hebben mij gewoon afgewimpeld.

Ik ben vorige week weer door Unibet bedrogen en heb ook dit weer gemeld bij hun klantendienst. Ze hebben direct mijn account geblokkeerd om te voorkomen dat ik mijn geld die nog op mijn account staat, zou kunnen afhalen. Ja, inderdaad Unibet wil gewoon onrechtmatig mijn geld bij hun achterhouden. Ze houden duidelijk niet van mondige personen die zich niet zomaar door hun willen laten bedriegen.

Ik wil bij deze potentieel toekomstige klanten waarschuwen betreffende de praktijken tot welke deze goksite zich verlaagd en hen eveneens meedelen dat als ze zich op een goksite willen inschrijven dit voor hun veel beter zal zijn als zij zich cliënt maken bij een andere goksite ipv Unibet.

Ook wil ik personen die reeds klant zijn bij Unibet waarschuwen voor hun eigen goed dat ze beter hun affiliatie met Unibet kunnen beindigen en zich inschrijven op een andere gokwebsite.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmistertc73 in 1-08-2016 17:54 Bookmakers
in 1-08-2016 17:54 Bookmakers
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.