Unibet bonusvoorwaarden
Krijg vandaag als bestaande klant een stortingsbonus aangeboden tot 50 euro.
Alleen de voorwaarden kan ik pas zien als ik gestort heb.
Heeft iemand hier die ook aangeboden gekregen en kan mij vertellen wat de voorwaarden zijn.
Heb er niet zo veel zin in om hem 30 keer rond te moeten spelen.
Normaal staat het duidelijk bij de bonusvoorwaarden maar nu niet.
Mijn dank is groot
:s
Alleen de voorwaarden kan ik pas zien als ik gestort heb.
Heeft iemand hier die ook aangeboden gekregen en kan mij vertellen wat de voorwaarden zijn.
Heb er niet zo veel zin in om hem 30 keer rond te moeten spelen.
Normaal staat het duidelijk bij de bonusvoorwaarden maar nu niet.
Mijn dank is groot
:s
in 21-04-2015 16:55 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Er mogen gewoon verschillende accounts aangemaakt en gebruikt worden in één huishouden. Uiteraard niet meer dan 1 persoon, en niet meer dan 1 bankaccount gelinkt aan 1 unibetaccount (zowel deposit als withdrawal!). Dus niet storten vanaf het bankaccount van je broer en andersom.
Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel met de stortingsbonus als nieuwe klant bij Unibet van 50 euro.
unibetboy:
Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel met de stortingsbonus als nieuwe klant bij Unibet van 50 euro.
Ik heb de stortingsbonus gedaan net zoals mijn broer (op het zelfde IP adres), we hebben hier geen problemen mee gehad. Het is ongeveer 4 maanden geleden dat ik de stortingsbonus had gebruikt en niks over gehoord. Dat zal dus wel goed zetten, en dus waarschijnlijk wel mogen. Je zou het kunnen navragen bij de klantenservice.