Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet bet booster 500

Hallo.
ik kreeg vandaag een email van unibet over een bonus.
BET BOOSTER 500 ??
er zijn ongv 6,7 aparte beeldjes in mijn bonussen op unibet.
met daar in week 1,2,3,,4,5
hoe zit dit in elkaar kan iemand mij dat uitleggen ????
wat moet ik plaatsen voor de week 1 stap 1 bonus plaatje ? wat krijg ik terug ???
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnamka in 29-04-2013 20:29 Bookmakers
in 29-04-2013 20:29 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
op plaatje 1 klikken en voorwaarden bekijken kan helpen denk ik dan ?
ik heb die niet op unibet staan dus weet niet waarover je spreekt. let op dat je wel niks aanvaard waardoor je voorgaande bonussen die nog rondgespeeld moeten worden kwijt speelt. bij unibet kun je maar 1 lopende bonus gelijktijdig hebben om rond te spelen.
0 Vind ik leuk's
juul1982:
Gaat waarschijnlijk over het volgende: http://nl.unibet.com/start/promotions/mobile-booster

ik heb de bonus week 1 al geactiveerd. en in mijn bonussen is de bonus al aan het lopen alleen als je op de link klikt dat jij aangaf. moetje een username invullen. dat heb ik niet gedaan?
is de bonus dan alsnog active??
0 Vind ik leuk's
ik heb de bonus week 1 al geactiveerd. en in mijn bonussen is de bonus al aan het lopen alleen als je op de link klikt dat jij aangaf. moetje een username invullen. dat heb ik niet gedaan?
is de bonus dan alsnog active??
0 Vind ik leuk's
ik kan de bovenvermelde pagina bekijken maar als ik dan als belg inlog kan ik niet meer opt-innen ervoor page not found ;o) dus ik weet echt niet wat het zal opbrengen ;o)
komt er op neer dat je maximaal 100€ per week kan bonus krijgen, en dat als je 100€ inzet 2 € van die bonus vult... wat wil zeggen om de volle 100 € te krijgen je 5000€ moet inzetten op sportweddenschappen per week ;o) .. op het einde van de week worden dan alle 2% uitgekeerd als bonus vermoed ik.
zou bij mij niet veel opbrengen zo'n bonus ;o)
0 Vind ik leuk's
gelijk heb je is inderdaad niks aan dit.. wel voor hoge gokkers die veel inzetten..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.