Unibet account gesloten
Ben bijna 10 jaar actief op Unibet en heb twee jaar geleden aangeven dat ik alleen doe storten via Bank. Nu vroeg ik vandaag op de Unibet chat of ik ook kon storten via Skrill, want dit is twee jaar geleden geblokkeerd. Is opeens mijn account geblokkeerd, zonder enige uitleg. Is er iemand hier die hier een beetje invloed op kan uitoefenen? De reden die ik kreeg is omdat de desbetreffende afdeling dit heeft besloten.
Zonder enige reden is mijn account definitief gesloten.
Lees hieronder de chat:
Beste Tom,
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klantenservice. Zoals beloofd: onze chat van zojuist.
[19:57:34] You are joining a chat with Tom
[19:57:34] Tom: username
[19:57:47] Tom: Hoi Daniel, misschien kun jij mij wel helpen.
[19:58:45] Tom: Afgelopen vrijdag stelde ik de vraag of het voor mij mogelijk was om weer met Skrill te betalen. Zonder antwoord is mijn account geblokkeerd en krijg ik zojuist een mail dat mijn account definitef is gesloten.
[19:58:50] Tom: Waarom en hoezo?
[19:59:04] Daniel: Ik kijk direct met je mee. Kun je ondertussen je email adres, geboortedatum en postcode opgeven ter verificatie?
[19:59:27] Tom: Ik stel gewoon een vraag. Als het niet mogelijk was was ik daar ook mee akkoord gegaan en hoeft niet mijn account te worden gesloten.
[19:59:43] Tom: xxx@xxx.com, xxxx19xx, 1111xx
[20:00:00] Tom: 1111xx
[20:00:07] Tom: Is correcte postcode
[20:00:56] Tom: Ik ben ruim 9 jaar klant volgens mij
[20:02:13] Daniel: En niet langer helaas. Wij zijn er van overtuigd dat je het regelement dusdanig hebt overtreden, dat wij genoodzaakt zijn je account te bevriezen. Ik dien je te melden dat je niet langer welkom bent als klant bij Unibet. Dit is overeenstemmig punt 3.2.1 van ons regelement.
[20:02:17] Daniel: 3.2.1 Unibet reserves the right at its own discretion and at all Times, to:a. decline to open a Unibet Account and/or to close or suspend an existing Unibet Account without any explanation whatsoever;b. decline to accept deposits without any explanation whatsoever;
[20:02:26] Daniel: Verdere verklaring kan mag en ga ik je dan ook niet geven
[20:02:53] Tom: Hoezo? Wat is er in mijn gedrag dan veranderd. Wat heb ik verkeers gedaan?
[20:03:06] Daniel: Verdere verklaring kan mag en ga ik je dan ook niet geven
[20:03:38] Tom: Hoezo mag ik dat niet weten?
[20:03:48] Daniel: Die regel heb ik je net gemeld
[20:04:03] Daniel: Ik snap dat het vervelend is Tom, maar iets anders kan ik er niet van maken.
[20:04:25] Tom: Je hebt mij geen regel gemeld waarom ik dat niet mag weten
[20:04:41] Daniel: 3.2.1 Unibet reserves the right at its own discretion and at all Times, to:a. decline to open a Unibet Account and/or to close or suspend an existing Unibet Account without any explanation whatsoever
[20:05:13] Tom: Daar staat dat je mij geen verklaring hoeft te geven. Niet waarom ik het niet mag weten
[20:06:15] Daniel: Omdat dat in de regel staat
[20:06:23] Tom: Krijg ik het geld wat op mijn account staat wel terug?
[20:06:37] Daniel: Er staat geen geld op je account
[20:06:47] Tom: Wel
[20:06:48] Tom: 1 cent
[20:07:09] Daniel: 1 cent gaan we niet overmaken naar je Tom
[20:07:48] Tom: Hoezo niet? Als jullie mijn account sluiten zonder enige normale reden, heb ik daar recht op.
[20:08:27] Daniel: Ik ga verder op regel 3.2.1 van zojuist
[20:08:27] Daniel: g. forfeit and/or confiscate funds available on a Unibet Account and/or refuse to honour a claim, in the event that, directly or indirectly: (i) the Unibet Rules have been violated;
[20:09:00] Tom: Jullie zijn corrupt.
[20:09:25] Daniel: Dat zijn we niet, maar je mag je eigen gedachtes er op na houden.
[20:09:28] Daniel: Heb je nog andere vragen?
[20:09:53] Tom: Ja. Vanwaar op eens dit besluit? Als ik geen chat was gestart was dit niet gebeurd?
[20:10:07] Tom: Dus er was iets mis met mijn vraag?
[20:10:17] Tom: Ik stelde een normale vraag op een normale toon.
[20:10:40] Daniel: En wij nemen normale beslissingen op basis van normale regels
[20:10:57] Tom: Je hebt mij geverifeerd, ik mag toch wel de echte reden weten. Het was tenslote mijn account.
[20:11:39] Daniel: Ik zou het je graag vertellen, maar dan riskeer ik mijn baan. Dan doe ik namelijk iets dat ik niet mag doen. Dat ga ik dus niet doen.
[20:12:02] Tom: Wie mag dat wel binnen jullie organisatie?
[20:12:29] Daniel: Niemand
[20:12:41] Tom: Kun je mij deze chat mailen?
[20:13:10] Daniel: Dat kan ik zeker, geen enkel probleem
[20:13:59] Daniel: Heb je nog andere vragen voor me?
[20:15:21] Tom: Nee. Fijne avond.
[20:15:39] Daniel: Insgelijks Tom
[20:15:59] Tom has exited the session.
Met vriendelijke groet,
Daniel - Unibet Customer Support
www.unibet.eu | help | verantwoord wedden
Unibet is one of the fastest growing online gaming operators in Europe with industry leading Sportsbook, Casino & Games, Poker and Bingo products via desktop, tablet and mobile. Our brand promise is built on the motto "By Players, For Players" putting customers at the centre of our business!
The information in this email is confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, you must not read, use or disseminate that information and upon reception, permanently delete the original and destroy any copies. Although this email and any attachments are believed to be free of any virus or any other defect which might affect any computer or IT system into which they are received and opened, it is the responsibility of the recipient to ensure that they are virus free and no responsibility is accepted by Unibet for any loss or damage arising in any way from receipt or use thereof.
Hm, lastig verhaal. Ze hebben dit soort issues mooi getackeld met de regel waarin staat dat ze eigenlijk nooit uitleg hoeven te geven. Misschien heeft het sturen van een uitgebreide mail waarin je je verhaal doet zin, anders zit er niks anders op dan het overstappen naar een andere bookmaker.
Paar maanden geleden was Bij mij ook Unibet account gesloten/verwijdert zonder een reden door te geven .er stond verder geen geld op maar ben daar lang klant geweest veel geld verloren wijnig gewonnen .dus je mist er niks aan maar heb het vermoeden dat ze andere sites opkopen en sluiten( 24h.bet ) vervolgens acount over zette naar Unibet en plots heb je een dubbel acount zou er anders geen logiese verklaring voor bedenken .
hoe kan ik bij instellingen bij de bookmakers unibet verwijderen ik heb geen account bij hun wat is een betere met goede service
Wel extreem bedroevend dit verhaal. Je kunt wellicht een turn doen bij https://www.egba.eu/. Hier in ook Unibet aangesloten. Geen idee in hoeverre zij ook optreden als bemiddelende partij. Als ik eerlijk ben, zou heel snel weg zijn bij Unibet.
Ik kom ook niet meer terug bij Unibet, maar vond het wel een fijne bookie. Zeker om wedstrijden live te kijken. Hoop alleen dat mensen die dit lezen, besluiten ook te stoppen bij Unibet.
Ik hou niet van weddenschappen bij bookmakers, vooral de oude niet, omdat ze hun naam lang geleden gemaakt hebben, ze geven niet om elke klant. Ik ben groot op het spelen van gokkasten, ik was op zoek naar een geschikt platform voor mezelf en de site van beste casino beoordelingen onlinecasinopoint.nl hielp me mijn keuze te bepalen. Met hen vond ik de perfecte optie voor mij - legaal, veilig en betrouwbaar.