Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet account geopend als minderjarige, nu geblokkeerd

Hallo, ik heb een paar dagen terug met een bet van 800 inleg 3100 weten te winnen op unibet. Ik heb het geprobeerd te sturen naar mijn rekening maar kreeg toen de melding dat ik mijn account moest veriferen dmv id bewijs en adres bewijs en tot ik dat doe blijft mijn 3000 onder hun toezicht(ik kan er dus niet bij en ook niet naar mn rekening sturen). Dat zou geen probleem moeten zijn maar toen ik even door mijn account details ging scrollen zag ik dat ik een verkeerd geboortedatum had staan.. Toen herinnerde me ik weer dat ik dit account al sinds mn 17e (ben nu 21) had en mijzelf vandaar een jaar ouder had ingevuld. Ik heb unibet dus een mail verstuurd en verteld over de verkeerde geboortedatum etc en na een aantal dagen kreeg ik een mail terug dat mijn account is geblokkeerd vanwege registratie als minderjarige met mijn 3000 euro wat er nog op zat voor verificatie. zie bericht hieronder..

Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service en het versturen van het gevraagde document.
Omdat uit uw ID bewijs blijkt dat u dit account registreerde als minderjarige moeten we deze sluiten. Na de verificatie zullen we beslissen of u een nieuw account met uw juiste geboortedatum mag registreren. Deze zal niet open kunnen en totdat de verificatie voltooid is zal u helaas niet kunnen spelen.

Mijn vraag is of iemand ook in een soortgelijke situatie heeft gezeten en of ik mijn geld ooit nog terug ga zien?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvito61 in 7-05-2017 17:18 Bookmakers
in 7-05-2017 17:18 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.