Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bet365 krijg je 100% tot € 50,- is die ook vrij te spelen met deze methode?
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Bet365 krijg je 100% tot € 50,- is die ook vrij te spelen met deze methode?

Je krijgt er tot 100 euro
0 Vind ik leuk's
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!! AJAX AMSTERDAM!!
Wat snap ik niet? Ik ben aan het zoeken naar gelijke odds om de bonus van Tonybet vrijte spelen.
Op Tonybet Bournemouth - Milton Keynes Dons 1 @ 2.6
Op Betfair Bournemouth - Milton Keynes Dons Lay @ 2.62
Maar volgens het artikel moet je zorgen dat de Lay gelijk of lager is aan de bookmaker.
Maar je kunt de odd op Betfair zelf naar beneden doen?
Of is het zo als ik Lay op de 2.62 dan weet ik zeker dat de weddenschap is aangenomen en als ik heb bijstel moet eerst iemand hem aannemen?
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Wat snap ik niet? Ik ben aan het zoeken naar gelijke odds om de bonus van Tonybet vrijte spelen.
Op Tonybet Bournemouth - Milton Keynes Dons 1 @ 2.6
Op Betfair Bournemouth - Milton Keynes Dons Lay @ 2.62
Maar volgens het artikel moet je zorgen dat de Lay gelijk of lager is aan de bookmaker.
Maar je kunt de odd op Betfair zelf naar beneden doen?
Of is het zo als ik Lay op de 2.62 dan weet ik zeker dat de weddenschap is aangenomen en als ik heb bijstel moet eerst iemand hem aannemen?


Check, als je deze site gebruikt kan je precies zien hoe het zit: https://www.oddschecker.com/betting-tools/hedging-calculator

Stel, jij zet 100 euro in op die 2,6 en layt dan voor 2,62, dan maak je €3,89 verlies, ongeacht de uitslag.

Als de lay lager is, dan maak je sowieso een zeer kleine winst, ongeacht de uitslag. Je kan een lagere lay proberen, maar dan word die wss niet direct gebackt. Dit kan wel een tijdje duren.

Bericht gewijzigd door wedden op do 21 dec. 2017, 23:31
0 Vind ik leuk's
Dankje, ik heb het helemaal duidelijk!
10Bet is ook wel een leuke ofniet?
Word nu lid van 10Bet en ontvang een instant-welkomstbonus van 50% (maximaal €200) bij je eerste storting. Hoe werkt het? Maak nu eerst je GRATIS account aan en stort dan tenminste €15. Voer de bonuscode FD100 in en je ontvangt 50% van je storting tot €200. Als je bijvoorbeeld €400 stort, krijg je GRATIS €200 extra.
50% MEER Nu ben je klaar om nog meer uit de beste sportevenementen van 2012 te halen met regelmatige aanbiedingen en promoties voor leden tot aan Euro 2012 en om je inzet te doen op de Europese voetbalkampioenschappen – de Champions League, maar ook het Premiership, La Liga en Serie A. En niet alleen voetbal – we hebben elke dag honderden andere live gokspelen, zoals tennis en NBA basketbal. Hoe je ook wilt spelen, je vindt het hier bij 10Bet.
Word nu lid van 10Bet en ontvang je bonus!
Verberg voorwaarden
Alleen nieuwe spelers die een storting doen en de bonuscode FD100 invoeren, komen in aanmerking voor de welkomstbonus.
Voor de eerste storting krijgt de speler een welkomstbonus van 50% (maximaal €200). Voor een storting van €400 krijgt de speler bijvoorbeeld een bonus van €200. Een nieuwe speler komt in aanmerking voor één welkomstbonus.
Nadat de speler de eerste storting één keer heeft ingezet, wordt de bonus op het account van de speler gestort.
Als er niet binnen 90 dagen voldaan is aan de bonusvoorwaarden, worden de bonus en het geld dat met de bonus is gewonnen in beslag genomen.
De storting en het bonusbedrag moeten 5 keer ingezet worden op sportweddenschappen voordat de speler geld kan opnemen. Als de speler dit niet doet, worden de bonus en de verdiensten in beslag genomen.
Om aan de rollover-vereisten te voldoen, moeten weddenschappen met een kans van minstens 1,60 worden gesloten, weddenschappen op alle soorten Aziatische Handicaps en Meer Dan/Minder Dan tellen niet mee met de rollover-vereisten. Het maximale bedrag meegeteld met de rollover-vereiste op elke weddenschap is 50% van het gegeven bonusbedrag
10Bet behoudt zich het recht voor de aanbieding naar eigen inzicht te wijzigen, annuleren, terug te vorderen of te weigeren.
Alle bonussen en aanbiedingen van 10Bet zijn bedoeld voor recreatiespelers en 10Bet heeft het recht naar eigen inzicht te bepalen of klanten in aanmerking komen om gebruik te maken van een aanbieding of deel van een aanbieding.
Deze voorwaarden maken deel uit van de Algemene Voorwaarden van 10Bet.
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Dankje, ik heb het helemaal duidelijk!

10Bet is ook wel een leuke ofniet?



10bet nooit aan beginnen!! Bonus 15x rondspelen, vreemde regeltjes als over/under en asians tellen niet mee, 50% van je bonus mag maximaal gebruikt worden per weddeschap. Het is dus 1 en al doffe ellende, kortom: 10bet = oplichterij

EDIT: Op sbr ook vele klachten gezien over 10bet, die bonus lijkt zo gemaakt dat je zo goed als zeker je bonus niet vrijspeeld of verliest..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bet365 is wel oké? Heb bijna m'n eerste bonus binnen en dat is die van Tonybet.
Nu ben ik aan het kijken bij:
interwetten
Bet365
12bet
Bwin en Unibet heb ik al een account. Mocht iemand bovenstaande bookmakers afraden of als iemand nog anderen heeft hoor ik het graag.
0 Vind ik leuk's
Bet365 accepteert geen Nederlandse klanten dus daar heb ik geen ervaring mee, maar gaat al heel lang mee en is een van de grootste bookmakers. Dat zit wel snor. De andere bookmakers die je noemt zijn eveneens betrouwbaar. Met name 12Bet is een fijne bookie om erbij te hebben vanwege haar Asian handicaps (inclusief hoge odds).
Voor meer bonussen moet je even teruglezen in dit topic. Het vrijspelen van al die bonussen is saai werk, maar wel heel lucratief!
Succes! En mocht je nog een bonus vinden die in dit topic nog niet is vermeld hoor ik het graag van je! :)
Edit:
Over 10Bet hoor ik inderdaad alleen maar negatieve verhalen. Daar moet je je vingers niet aan branden.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
onzemichael:

Had net de bonus vrijgespeeld op www.12bet.com maar denk dat je daar al een account hebt he?
20% stortingsbonus, max 225 storten. Totaal 225+45 = 270 euro x 10 keer rondspelen = 2700 euro rondspelen.


Is het niet max. € 1125,- storten? Het is een beetje verwarrend, bovenaan staat STEP 2: DEPOSIT at least £25 up to £190.
Dan zou je zeggen max. € 225,- maar als je in de tabellen eronder kijkt staat bij MAX BONUSES € 225,- wat neer komt op € 1125 * 20% = € 225,-
En de tabel daaronder zegt ook DEPOSIT AMOUNT GBP950 - BONUS GBP190 - TURNOVER REQUIREMENT BEFORE WITHDRAWAL GBP 11,400 (10 x [GBP950+GBP190])

EDIT: Ik heb het nagevraagd op de livechat. Cassie: "If the deposit is EUR 1125, the bonus is EUR 225. The turnover would be EUR 13500 [ (1125 + 225) x 10) ]."

Het is dus max. € 1125,- storten. Alleen moet je dan hopen dat je steeds wint op Betfair anders met je namelijk € 13500,- rondspelen in 90 dagen. Is dit te doen?
0 Vind ik leuk's
leuk bonus die tonybet :) ga er vandaag aan beginnen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.