Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto spelen als je nog geen 18 jaar bent

Goedenmorgen,
Ik ben nog geen 18 maar ik speel regelmatig toto bij de Videotheek bij ons om de hoek.
Mijn vraag was kan ik t beste combi's doen of gewoon op 3 blaadjes 1 wedstrijd doen.
En dan per wedstrijd 5/10 eu inzet.
Op een wedstrijd met een quotering van ongeveer 1,30-1,50.
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglukeee076 in 2-11-2012 09:52 Bookmakers
in 2-11-2012 09:52 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wacht tot je 18 bent, maar als je alsnog wilt spelen. Geen combi´s en quotes van 1,3-1,5 niet spelen
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Je kan het beste het gewoon online doen, heb je veel meer keuze en bij TOTO heb je ook lagere odds. Dit omdat zij goede doelen steunen. Daarnaast zou ik kiezen voor blaadjes van 1 wedstrijd, want combo's spelen is niet winstgevend. Succes!
0 Vind ik leuk's
Tip 1: Spreid je winkansen
@Stroxje
En dan welke quotes ongeveer?
0 Vind ik leuk's
lukeee076:
@Stroxje
En dan welke quotes ongeveer?

Naja het lijkt me niet echt winstgevend als je gaat inzetten op quotes van 1,20 etc. Zou meer richting de 1.60 tot 1.90 gaan als ik jou was. Maar nogmaals online kan je meteen weer inzetten en hoef je niet eerst je geld op te halen voordat je weer inzet. Dus kan je ook meer singles spelen. En er is ook gewoon een online toto site. Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Tip 1: Spreid je winkansen
str0xje:
Je kan het beste het gewoon online doen, heb je veel meer keuze en bij TOTO heb je ook lagere odds. Dit omdat zij goede doelen steunen. Daarnaast zou ik kiezen voor blaadjes van 1 wedstrijd, want combo's spelen is niet winstgevend. Succes!

Goed lezen!! Hij is nog geen 18.
Het beste is dan om gewoon bij de toto te blijven spelen en pas als je 18 jaar bent online gaat spelen bij Bwin / Unibet.
Je kunt idd het best singles spelen en geen quotes van 1,30 wat Datel zegt
Ik gooi hier een slotje op, want deze site is voor 18+ ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.