Tonybet bonus code per email ontvangen?
Ik kijk altijd graag op deze site met periodes. Zo ben ik nu weer eens begonnen op Tonybet. Om te beginnen is het lekker om een site te hebben waar je gelijk een goede bonus krijgt. Hierdoor kwam ik uit bij Tonybet. Alle instructies gevolgd, account goedgekeurd, geld erop gezet (50 euro) en vervolgens voor de verdubbeling de code bij de bonus ingevoerd. Tot mijn verbazing komt er dan: Verlopen te staan.
Terwijl hier op de site duidelijk staat dat die actie er gewoon is bij Tonybet. Kan jij mij uitleggen hoe dit precies zit?
Met vriendelijke groet,
Rik
P.s. Kreeg het verzoek van Vonloite hier een topic over te beginnen, vandaar hierbij rechtstreeks gekopieerd!
Terwijl hier op de site duidelijk staat dat die actie er gewoon is bij Tonybet. Kan jij mij uitleggen hoe dit precies zit?
Met vriendelijke groet,
Rik
P.s. Kreeg het verzoek van Vonloite hier een topic over te beginnen, vandaar hierbij rechtstreeks gekopieerd!
in 9-11-2012 22:03 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
code via de mail gekregen?
goed gekopieerd en geplakt?
goed gekopieerd en geplakt?
riks:
Ik kijk altijd graag op deze site met periodes. Zo ben ik nu weer eens begonnen op Tonybet. Om te beginnen is het lekker om een site te hebben waar je gelijk een goede bonus krijgt. Hierdoor kwam ik uit bij Tonybet.
Alle instructies gevolgd, account goedgekeurd, geld erop gezet (50 euro) en vervolgens voor de verdubbeling de code bij de bonus ingevoerd. Tot mijn verbazing komt er dan: Verlopen te staan.
Terwijl hier op de site duidelijk staat dat die actie er gewoon is bij Tonybet.
Kan jij mij uitleggen hoe dit precies zit?
Met vriendelijke groet,
Rik
Ik kijk altijd graag op deze site met periodes. Zo ben ik nu weer eens begonnen op Tonybet. Om te beginnen is het lekker om een site te hebben waar je gelijk een goede bonus krijgt. Hierdoor kwam ik uit bij Tonybet.
Alle instructies gevolgd, account goedgekeurd, geld erop gezet (50 euro) en vervolgens voor de verdubbeling de code bij de bonus ingevoerd. Tot mijn verbazing komt er dan: Verlopen te staan.
Terwijl hier op de site duidelijk staat dat die actie er gewoon is bij Tonybet.
Kan jij mij uitleggen hoe dit precies zit?
Met vriendelijke groet,
Rik
Graag dit verhaal even in: https://www.voetbalwedden.net/topic/tonybet-200-stortings-actie-stort-50-150-wedtegoed-1454/15/#51712
Daar hebben we een speciaal tonybet bonus topic. Houdt het overzichtelijk. Hier gaat een slotje op.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden