Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
draco:
charlie19901:
draco:
marcel100:
Heb ze een mailtje gestuurd ja, maar natuurlijk nog geen antwoord gekregen.
Als ik mijn geld heb, ga ik winnen, en direct uitbetalen, zal wel een paar jaar duren voor ik het geld heb maarja.
Daarna ga ik een goeie klachtenmail sturen.

Misschien ff rekening mee houden dat het ook weekend is ????
En Tonybet is idd niet altijd bereikbaar in het weekend
Wat betreft uitbetalingen, zijn ze zeer stipt. Heb vrijdag uitbetaling laten doen ( heb gespeeld met de EK bonus van 100% , max 50 € ) en 3 uur later stond het bedrag reeds op mijn Moneybookers account.
Dus voor zover ik kan zeggen zijn er geen problemen met Tonybet en houden ze zich aan de spelregels, je zal gewoon ff geduld moeten hebben en misschien na het weekend proberen opnieuw kontakt te nemen.

* contact

* MIERENNEUKER !!!!!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mierenneuken

* AZIJNPISSER !!!!!!!
http://www.encyclo.nl/begrip/azijnpisser
:-)
0 Vind ik leuk's
twouter:
noedels:
Draco, ik heb van de 25euro bonus nu 130 gemaakt. Kan ik die (130-25) 95 euro wel laten uitbetalen?

Ben ik de enige die de fout ziet? :P zal ongetwijfeld aan mij liggen :-)
Heeft meneer Tony G gezorgd voor een licentie in België of staat hij met zijn site gewoon nog niet op de zwarte lijst? Iemand een idee?

// Hey wouter ook weer eens online :d
Op dit vroege tijdstip zie ook de fout, 130-25=105 :p
// lol @mierenneuker & @azijnpisser
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik heb hetzelfde met Tonybet, vannacht gestort en nu nogsteeds €0 saldo,
heb jij al iets op je account staan marcel?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ja, ik heb het geld ontvangen, eindelijk!
0 Vind ik leuk's
Ik had namelijk ook gisteren gestort, en het nu pas ontvangen, beetje laat toch?
0 Vind ik leuk's
Dit is de verklaring (bij mij stond het er vanmiddag op:
Beste meneer Pronk,
Bij uw eerste storting kan de verwerking in het weekend en buiten kantooruren tot 12 uur duren, omdat uw TonyBet account en uw deposit methode aan elkaar gekoppeld moeten worden.
Vriendelijke groet,
TonyBetNL

Wel een beetje vreemd dat er gekoppeld moet worden en dat het 12 uur moet duren, maarja ik heb nu €50 + €50 bonus, dus ik klaag niet meer ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Dit is de verklaring (bij mij stond het er vanmiddag op:
Beste meneer Pronk,
Bij uw eerste storting kan de verwerking in het weekend en buiten kantooruren tot 12 uur duren, omdat uw TonyBet account en uw deposit methode aan elkaar gekoppeld moeten worden.
Vriendelijke groet,
TonyBetNL
Wel een beetje vreemd dat er gekoppeld moet worden en dat het 12 uur moet duren, maarja ik heb nu €50 + €50 bonus, dus ik klaag niet meer ;-)

Veel succes en hopelijk kan je net als ik die bonus vrijspelen en een mooi bedrag laten uitcashen. Maar vergeet niet dat het uitcashen gebeurd via dezelfde manier waarop je de storting deed, dus afhankelijk van deze manier kan het verschillen in tijd.
Mijn storting was via Moneybookers, dus uitbetaling ook : van Tonybet naar Moneybookers duurde +/- 10 uurtjes , en van Moneybookers naar mijn bankrekening anderhave dag: dus op 2 dagen tijd was mijn uitbetaling van Tonybet via Moneybookers op mijn rekening gekomen, en dat is wel heel vlug.
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook de 25 euro gehad en daarnaast de 100% EK bonus, bookie heeft soms best leuke odds en daarbij vaak extra HCP lines die langer blijven staan. Uitbetalen heb ik nog niet gedaan, moet nog ietsje rondspelen, dus maak dat eerst af.
0 Vind ik leuk's
Deze bookie heeft volgens mij exact dezelfde odds (in ieder geval live) als bet365, wel minder (live)aanbod en minder, maar uitbetalingspercentages zijn redelijk. Ik kwam hier deze avond achter, omdat de odds precies op dezelfde tijdstippen naar de zelfde waarden stegen/daalden
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Tot nu toe vind ik het een prima bookie!
Heb ook de mail van 100% bonus gehad, maar de voorwaarden daarvan kan ik niet vinden.
Weet iemand die?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.