Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toch als Nederlander wedden bij Bet365

Zoals jullie wellicht weten zijn Nederlanders niet welkom bij deze bookmaker.
Toch las ik laatst een manier hier op de site om iets te omzeilen waardoor je hier toch kunt spelen.
Zou iemand mij die manier nog even kunnen uitleggen/linkje plaatsen naar desbetreffende topic?
Thanksss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrdrqz in 19-09-2013 09:30 Bookmakers
in 19-09-2013 09:30 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pauperclown:
vivahollandia:
Interessant om te lezen.. nu vraag ik me af; als ik met een VPN een account open in een toegelaten land, met een bijbehorend adres uit dat land. Vragen ze dan ook om deze gegevens als ik gewoon gebruik blijf maken van de VPN? Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen met de minimum storting en dat dan direct weer proberen uit te betalen..

Speel vaak met VPN, heb nog nooit problemen gehad, bij geen enkele bookie. Ik verwacht dus dat dit bij bet365 ook geen probleem zal zijn. Wat ik wel adviseer is om continu hetzelfde IP adres te gebruiken en dus niet te switchen. Uiteraard neem je wel een risico, maar dat begrijp je zelf ook wel. Wat ik me wel afvraag: Vaak willen ze je adres geverifieerd hebben en vragen ze inderdaad een kopie van je legitimatie. Als zij zien dat jij uit Nederland komt en een VPN gebruikt gaat er bij hen uiteraard wel een lampje branden. Hoe wil je dit gaan aanpakken?

Aanvulling: Als je besluit met een VPN aan de gang te gaan, adviseer ik je om geen Chrome/Firefox te gebruiken. Deze lekken ongevraagd je echte IP ondanks dat je gebruik maakt van een VPN.

Bedankt voor je berichtje. Hier heb ik wat aan! Het is inderdaad een risico wat ik zal gaan lopen als ik het besluit te doen, helemaal waterdicht kan ik het denk ik niet maken voor mezelf. Het zijn ook geen kinderstakes waar ik mee speel.. ik ga denk ik eerst maar eens met een klein bedragje proberen om mijn account verified te krijgen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.