Toch als Nederlander wedden bij Bet365
Zoals jullie wellicht weten zijn Nederlanders niet welkom bij deze bookmaker.
Toch las ik laatst een manier hier op de site om iets te omzeilen waardoor je hier toch kunt spelen.
Zou iemand mij die manier nog even kunnen uitleggen/linkje plaatsen naar desbetreffende topic?
Thanksss
Toch las ik laatst een manier hier op de site om iets te omzeilen waardoor je hier toch kunt spelen.
Zou iemand mij die manier nog even kunnen uitleggen/linkje plaatsen naar desbetreffende topic?
Thanksss
in 19-09-2013 09:30 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
snku:
Vanwege stage in Malta heb ik een adres daar kunnen opgeven, daar de Bet365 verificatiecode per post ontvangen en ingevuld. Net terug in Nederland en gelijk ingelogd om te testen. Alles werkt, maar kreeg dag later een mail met het volgende:
Our system has detected that you have recently accessed your bet365 account using an IP address registered in the Netherlands.
As we are unable to accept customers who are located in the Netherlands, we require your assistance to verify your account in accordance with our regulatory requirements.
In order for us to confirm your location, we ask that you send a copy of a recent letter dated within the last three months. Acceptable forms of correspondence include:
- Utility bill
- Bank statement (credit/debit card)
- Local authority letter
- Legal correspondence.
This letter must clearly show your name and address. Please email a copy of your document to documents@bet365.com.
Please note that access to your account will be restricted on 25/08/2015 if the verification of your account has not been completed and you will no longer be able to make deposits, place bets or play any of our gaming products.
Thank you in advance for your cooperation in resolving this matter.
If you have any further queries, we may ask you to confirm your username and four-digit security number. If you are unable to recall your four-digit security number, go to Services in the top right corner of our website, click on Help, select FAQ - My Account and refer to What if I forget my four-digit security number.
Our team are available 24 hours a day by Live Chat, via email support-eng@customerservices365.com or call +44 1782 684757 and we will be pleased to assist you.
Kind regards,
Michael A
The bet365 Team
Ik heb post van de Maltese overheid ontvangen op dat adres dus zal dat een van deze dagen opsturen. Tot die tijd raad ik iedereen aan geen gebruik te maken van Bet365 als je een niet Nederlands adres hebt opgegeven.
Vanwege stage in Malta heb ik een adres daar kunnen opgeven, daar de Bet365 verificatiecode per post ontvangen en ingevuld. Net terug in Nederland en gelijk ingelogd om te testen. Alles werkt, maar kreeg dag later een mail met het volgende:
Our system has detected that you have recently accessed your bet365 account using an IP address registered in the Netherlands.
As we are unable to accept customers who are located in the Netherlands, we require your assistance to verify your account in accordance with our regulatory requirements.
In order for us to confirm your location, we ask that you send a copy of a recent letter dated within the last three months. Acceptable forms of correspondence include:
- Utility bill
- Bank statement (credit/debit card)
- Local authority letter
- Legal correspondence.
This letter must clearly show your name and address. Please email a copy of your document to documents@bet365.com.
Please note that access to your account will be restricted on 25/08/2015 if the verification of your account has not been completed and you will no longer be able to make deposits, place bets or play any of our gaming products.
Thank you in advance for your cooperation in resolving this matter.
If you have any further queries, we may ask you to confirm your username and four-digit security number. If you are unable to recall your four-digit security number, go to Services in the top right corner of our website, click on Help, select FAQ - My Account and refer to What if I forget my four-digit security number.
Our team are available 24 hours a day by Live Chat, via email support-eng@customerservices365.com or call +44 1782 684757 and we will be pleased to assist you.
Kind regards,
Michael A
The bet365 Team
Ik heb post van de Maltese overheid ontvangen op dat adres dus zal dat een van deze dagen opsturen. Tot die tijd raad ik iedereen aan geen gebruik te maken van Bet365 als je een niet Nederlands adres hebt opgegeven.
In jouw geval was een VPN nog niet zo'n gek idee geweest. Helaas nu te laat.
Interessant om te lezen.. nu vraag ik me af; als ik met een VPN een account open in een toegelaten land, met een bijbehorend adres uit dat land. Vragen ze dan ook om deze gegevens als ik gewoon gebruik blijf maken van de VPN? Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen met de minimum storting en dat dan direct weer proberen uit te betalen..
Je moet voor "volledige verificatie" een brief op dat adres ontvangen waarin een code staat, hierdoor is t flink lastiger om een random adres op te geven en dan via een VPN te gaan spelen.
Als je dat toch wilt doen kan je het misschien proberen bij Pinnacle. tot 5000 Euro uitbetaling bij Neteller vragen ze niet om je ID of iets dergelijks. Gebruik Pinnacle nu nog steeds, werkt als een tierelier.
Hoop wel dat je dit op eigen risico probeert, wat voor mij werkt kan bij een andere helemaal misgaan.
Als je dat toch wilt doen kan je het misschien proberen bij Pinnacle. tot 5000 Euro uitbetaling bij Neteller vragen ze niet om je ID of iets dergelijks. Gebruik Pinnacle nu nog steeds, werkt als een tierelier.
Hoop wel dat je dit op eigen risico probeert, wat voor mij werkt kan bij een andere helemaal misgaan.
vivahollandia:
Interessant om te lezen.. nu vraag ik me af; als ik met een VPN een account open in een toegelaten land, met een bijbehorend adres uit dat land. Vragen ze dan ook om deze gegevens als ik gewoon gebruik blijf maken van de VPN? Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen met de minimum storting en dat dan direct weer proberen uit te betalen..
Speel vaak met VPN, heb nog nooit problemen gehad, bij geen enkele bookie. Ik verwacht dus dat dit bij bet365 ook geen probleem zal zijn. Wat ik wel adviseer is om continu hetzelfde IP adres te gebruiken en dus niet te switchen. Uiteraard neem je wel een risico, maar dat begrijp je zelf ook wel. Wat ik me wel afvraag: Vaak willen ze je adres geverifieerd hebben en vragen ze inderdaad een kopie van je legitimatie. Als zij zien dat jij uit Nederland komt en een VPN gebruikt gaat er bij hen uiteraard wel een lampje branden. Hoe wil je dit gaan aanpakken?
Aanvulling: Als je besluit met een VPN aan de gang te gaan, adviseer ik je om geen Chrome/Firefox te gebruiken. Deze lekken ongevraagd je echte IP ondanks dat je gebruik maakt van een VPN.
bet365
________________$$$$
______________$$____$$
______________$$____$$
______________$$____$$
______________$$____$$
______________$$____$$
__________$$$$$$____$$$$$$
________$$____$$____$$____$$$$
________$$____$$____$$____$$__$$
$$$$$$__$$____$$____$$____$$____$$
$$____$$$$________________$$____$$
$$______$$______________________$$
__$$____$$______________________$$
___$$$__$$______________________$$
____$$__________________________$$
_____$$$________________________$$
______$$______________________$$$
_______$$$____________________$$
________$$____________________$$
_________$$$________________$$$
__________$$________________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________________$$$$
______________$$____$$
______________$$____$$
______________$$____$$
______________$$____$$
______________$$____$$
__________$$$$$$____$$$$$$
________$$____$$____$$____$$$$
________$$____$$____$$____$$__$$
$$$$$$__$$____$$____$$____$$____$$
$$____$$$$________________$$____$$
$$______$$______________________$$
__$$____$$______________________$$
___$$$__$$______________________$$
____$$__________________________$$
_____$$$________________________$$
______$$______________________$$$
_______$$$____________________$$
________$$____________________$$
_________$$$________________$$$
__________$$________________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Waarom zou je zoveel risico willen lopen alleen om daar een iets hogere bets te kunnen plaatsen. Straks gaat het voor een half jaartje goed en plotseling ben je de lul terwijl je op dat moment 1k op je account hebt staan. Ik zou dat in ieder geval niet willen riskeren.
Voor degene die het betten serieus nemen is een account bij bet365 een must have vanwege het aanbod en de odds. Vandaar dat veel mensen het wel willen riskeren.
Serieus nemen? , je bedoeld die verstandig zijn!
tino23:
Verstandige gokkers. Ze bestaan nog!
Volgensmij is het opgeven van een 'vals adres' strafbaar onder het mom 'valsheid in geschrifte'. Ik zou hier heel erg mee oppassen in ieder geval.