Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TitanBet vragen en informatie

"Een geweldige uitbreiding van het Titan gebeuren!" Aldus een europartners.

Het resultaat:
http://www.titanbet.com/

Wat is jullie mening over de "fantastische uitbreiding" van Titan Bet?

Rinus

Lees de review van Titan Bet via: http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/titan-bet/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrrinus in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
even probere te mailen, dat lukte niet
dan maar gechat op die titanbet site
nu blijkt dat ik die 50€ dat ik gestort heb, dat ik die tot 400€ moet rondspelen met een min quote van 1.8 en dat als ik dat voltooid heb, dat ik dan 50€ krijg

maar dat is bij mijns inziens toch geen echte welkomsbonus:)
0 Vind ik leuk's
[quote]even probere te mailen, dat lukte niet
dan maar gechat op die titanbet site
nu blijkt dat ik die 50€ dat ik gestort heb, dat ik die tot 400€ moet rondspelen met een min quote van 1.8 en dat als ik dat voltooid heb, dat ik dan 50€ krijg

maar dat is bij mijns inziens toch geen echte welkomsbonus:)

Allereerst welkom hier op voetbalwedden Enrique. Er is net een heel handig forum topic over bonussen geopend zo kan je risicoloos bonussen vrijspelen. Hopelijk heb je er wat aan.

https://www.voetbalwedden.net/topic/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-voor-beginners-457/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
quote van 1,80 vind ik nogal hoog!

Misschien zondag Osasuna - Gijon spelen? Zal wel rond die buurt liggen :)
0 Vind ik leuk's
kga groningen tege Feyenoord spele
groningen staat 1,80

daarnaast heb ik een combi gemaakt met aa gent thuis tege westerlo (gent wint) en real thuis tege athetico bilbao (real wint) , dat gaf een quote van 1,77, das geen 1,80 maar dan heb ik wat meer geld om te spelen:)

khad ook gegokt op gba-anderlecht (anderlecht wint, quote is 1,68, gewoonweg omdat ik anderlechtsupporter ben)
0 Vind ik leuk's
ik ga deze 50€ spelen met het gedacht, als ik het kwijtben "so be it" want kvind titanbet eigenlijk geen goede betsite, maar dat is persoonlijk mijn gedacht.
khad ook men geld erafkunne halen, maar dan moet je al die moeite doen voor eigenlijk maar 50 euro en das ook weer moeite teveel vind ik, want als ik iets afhaal, is dat minstens >150€ .
0 Vind ik leuk's
[quote]kga groningen tege feyenoord spele
groningen staat 1,80
)

Groningen-Feyenoord is zeker wel een goede alleen de notering was wel wat gezakt ten opzichte van het begin van de week toen stond deze op 1.93 bij Titanbet. Meestal zijn de noteringen aan het begin van de week veel hoger dat scheelt echt een hoop.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Groningen-Feyenoord is zeker wel een goede alleen de notering was wel wat gezakt ten opzichte van het begin van de week toen stond deze op 1.93 bij Titanbet. Meestal zijn de noteringen aan het begin van de week veel hoger dat scheelt echt een hoop.

ja meestal verlaagt de quotering, je moet geluk hebben daarmee
maar kvind 1,80 nog steeds aardig
0 Vind ik leuk's
[quote]

ja meestal verlaagt de quotering, je moet geluk hebben daarmee
maar kvind 1,80 nog steeds aardig

Ja dat wel aan het begin als de notering kan er nog van alles gebeuren met de spelers en kan de notering in 1x stuk minder waard zijn. Dat is wel een nadeel van vroeg afsluiten maar ik vind het de moeite altijd wel waard omdat er meestal niet heel veel veranderd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
nog ff 10 euro bijgezet op groningen
stonden 1,71 maar heb ze op 1,8 ook gehad
dus in totaal 20 euro ingezet op groningen, als ze winnen heb ik een 15euro winst, dit is men verlies van gisteren goedgemaakt van aagent en real combo (real won, gent net niet).
0 Vind ik leuk's
ik twijfel nog om te spelen op Fulham thuis tegen Man.City..
kzou dan voor Fulham kiezen, mss draw no bet, of dubbele kans
want Fulham is thuis altijd, zoals Sunderland, een moeilijk te verslaan ploeg
en aangezien Man City slecht bezig is, zie ik Fulham winnen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.