Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TitanBet vragen en informatie

"Een geweldige uitbreiding van het Titan gebeuren!" Aldus een europartners.

Het resultaat:
http://www.titanbet.com/

Wat is jullie mening over de "fantastische uitbreiding" van Titan Bet?

Rinus

Lees de review van Titan Bet via: http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/titan-bet/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrrinus in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn ervaringen tot nu toe met Titan Bet zijn niet erg positief. Allereerst is die bonus eigenlijk gewoon 'nep', want je moet 10x je inzet inzetten om de bonus te verkrijgen, op noteringen van 2.0 of hoger. Dus je maakt eerst verlies (de kans is niet erg groot dat je 10x wint met noteringen van 2.0) voordat je de bonus verkrijgt.

Ook met het uitbetalen van gewonnen weddenschappen schort het nogal. Ik heb anderhalve dag moeten wachten voor mijn winst na Nederland - Japan, en gister had ik een DNB op Chili gezet, die ik dus gewonnen heb. Bij mijn weddenschap status stond 'Won', maar mijn winst waar ik recht op had was nog niet bijgeschreven op mijn account. Nu heb ik 2x contact met ze opgenomen en zullen ze er 'zo spoedig mogelijk' wat aan doen, en net keek ik weer, nu is de status van mijn Chili weddenschap op 'Open' gezet, maar mijn account balance is nog steeds onveranderd gebleven.

Na het WK ga ik dus innen wat er op mijn account staat en het geld wel op Unibet of Bwin zetten, naar mijn mening veel betere (en uitgebreidere) bookmakers dan TitanBet.
0 Vind ik leuk's
[quote]Mijn ervaringen tot nu toe met Titan Bet zijn niet erg positief. Allereerst is die bonus eigenlijk gewoon 'nep', want je moet 10x je inzet inzetten om de bonus te verkrijgen, op noteringen van 2.0 of hoger. Dus je maakt eerst verlies (de kans is niet erg groot dat je 10x wint met noteringen van 2.0) voordat je de bonus verkrijgt.

Ook met het uitbetalen van gewonnen weddenschappen schort het nogal. Ik heb anderhalve dag moeten wachten voor mijn winst na Nederland - Japan, en gister had ik een DNB op Chili gezet, die ik dus gewonnen heb. Bij mijn weddenschap status stond 'Won', maar mijn winst waar ik recht op had was nog niet bijgeschreven op mijn account. Nu heb ik 2x contact met ze opgenomen en zullen ze er 'zo spoedig mogelijk' wat aan doen, en net keek ik weer, nu is de status van mijn Chili weddenschap op 'Open' gezet, maar mijn account balance is nog steeds onveranderd gebleven.

Na het WK ga ik dus innen wat er op mijn account staat en het geld wel op Unibet of Bwin zetten, naar mijn mening veel betere (en uitgebreidere) bookmakers dan TitanBet.

Verevelend dat je geen goede ervaringen met Titan Bet hebt. Ik heb er een prima ervaringen mee. Ik weet dat het een vrij nieuwe bookmaker is waar waarschijnlijk nog wat kinderziektes zijn die opgelost moeten worden.

Ik zal je reactie doorsturen naar Titan Bet zodat ze er hopelijk op korte termijn wat aan kunnen doen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ah heb net weer gekeken en nu is mijn account balance opgewaardeerd tot wat het zou moeten zijn :) eindelijk. Dus doorsturen is niet meer nodig :P

Ben wel benieuwd, heb jij je bonus vrij weten te spelen?
0 Vind ik leuk's
Ik ben al lid van de wk poule maar ik wil zeker zijn dat hij aan mijn titan account is gekoppeld!
0 Vind ik leuk's
[quote]Hoe kan ik mijn titan bet account linken aan de wk poule op voetbalwedden.net
Wat is je gebruikersnaam bij TitanBet?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
net als mijn username bij de poule
0 Vind ik leuk's
[quote]net als mijn username bij de poule

Dan heb je je gebruikersnaam goed ingevoerd, zoals ik in het systeem kan zien ;-) Geen problemen dus ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Iemand bij Titan nog in de race voor de million mania van het wk ? ;-)
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Iemand bij Titan nog in de race voor de million mania van het wk ? ;-)

Ik kan de gehele tussenstand niet eens zien...beetje rare actie al zeg ik het zelf.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
kheb net een account aangemaakt op titanbet
maar ik heb 50€ gestort via paysafecard
maar ik heb nog altijd op mijn account 50€ staan en volgens mij heb ik recht op 100% bonus

kheb trouwens al gemaild maar ik krijg die emails terug, een soort van spam mail van mezelf
vind dit heel raar, kan iemand me helpen aub?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.