Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennis bonus bij Bwin

Een 2 tal weken terug kreeg ik van Bwin een mailtje waarin melding van een 25 € non deposit bonus ter gelegendheid van Wimbledon tennis ( je moest 5 combi bets spelen , elk ter waarde van 5 € en dan kreeg je 25 € terug gestort op je account , zie printscreen )
Heb dit dan ook gedaan , maar blijkbaar is Bwin niet zo happig om de (beloofde) 25 € terug te storten .
Dus wou ik ff vragen of hier nog leden zijn , die ook deze mail ontvingen en ook hebben meegedaan , en hebben jullie de 25 € al terug gekregen ?
Thanks
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagspartacus in 8-07-2013 11:34 Bookmakers
in 8-07-2013 11:34 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb meegedaan en aan de voorwaarden voldaan.
Tot nu ook nog geen 25 euro ontvangen :-(
0 Vind ik leuk's
Ook hier nog niets ontvangen.
Ik heb intussen wel een email gestuurd naar bwin om te vragen wanneer dit zal bijgeschreven worden
0 Vind ik leuk's
Heb ook meegedaan aan deze actie en nog niets ontvangen. Het lijkt er dus op dat ze de bonus nog niet hebben verwerkt, maar dit waarschijnlijk in de nabije toekomst nog zullen doen. Laat je iets weten als je een antwoord ontvangt Mortimer? Als je zoals velen hier op de site geen antwoord krijgt, zal ik ook een mailtje sturen. Ik kreeg de laatste keer al binnen enkele uren een antwoord terug.
0 Vind ik leuk's
Vandaag wederom een mailtje gestuurd naar BWIN betreffende een vergelijkbare actie, helaas ze laten niks horen.
Mijn advies laat BWIN links liggen voorlopig, ze hebben de zaken daar niet op orde!
0 Vind ik leuk's
Inhet verleden kreeg ik telkens binnen de 48u een antwoord op mail, dus ik verwacht wel hierop ook vandaag of ten laatste morgen een antwoord op te krijgen.
0 Vind ik leuk's
mortimer9:
Ik heb intussen wel een email gestuurd naar bwin om te vragen wanneer dit zal bijgeschreven worden

naar welk email adres heb je dit gestuurd ??
ik heb reeds 2 berichtjes gestuurd via de site zelf , maar nog steeds geen reactie hierop
mijn 25 € is ook nog steeds niet bijgeschreven
vind dit niet passen voor zo'n grote bookmaker ( beschikken zelfs niet over telefonische helpdesk of live chat , laat staan een email adres )
zal de laatste maal zijn dat ik nog iets stort bij Bwin
0 Vind ik leuk's
spartacus:
mortimer9:

naar welk email adres heb je dit gestuurd ??
ik heb reeds 2 berichtjes gestuurd via de site zelf , maar nog steeds geen reactie hierop
mijn 25 € is ook nog steeds niet bijgeschreven
vind dit niet passen voor zo'n grote bookmaker ( beschikken zelfs niet over telefonische helpdesk of live chat , laat staan een email adres )
zal de laatste maal zijn dat ik nog iets stort bij Bwin

Ik heb deze gestuurd naar support.nl@bwin.be,maar voorlopig nog geen antwoord ook
0 Vind ik leuk's
Geen antwoord, wel bonus!
Vervolgens krijg ik die bonus bij het inloggen weer aangeboden :-|
0 Vind ik leuk's
Heb ook een mailtje gestuurd. Zal iets laten weten als ik een antwoord ontvang.
0 Vind ik leuk's
Vandaag antwoord ontvangen van Bwin:
Geachte heer ...,
Hartelijk dank voor uw e-mail en tevens onze excuses voor dit late antwoord.
Met betrekking tot uw verzoek, doet het ons deugd u te kunnen vertellen dat u de promotiebonus is aangeboden. Vergeet niet dat deze aanbieding tijdelijk geldig is.
Log alstublieft in bij uw bwin account en bekijk deze informatie en de relevante Voorwaarden van uw bonus onder "Mijn account" / "Speciale aanbiedingen" / "Mijn huidige bonussen" / "Nieuwe bonussen".
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
b'inside Green Members
bwin staat voor Responsible Gaming

Toen ik bij nieuwe bonussen op mijn bwin account ging kijken stond er het volgende:
WIMBLEDON25 EUR 25 Nu claimen! Claimen tot 19/07/2020 5:59 afwijzen
Geldige producten: Wedden op Sport
Bonusbedrag: EUR 25
Bonusbeperking: Uitbetaling beperkt
Totale vrijgave vereiste: Zet EUR 100 in op Wedden op Sport (Minimale odds Restrictie van 1.70 van toepassing)
Beperkt bedrag: Bonus
Terug te claimen bedrag: Bonus

Als je dan op 'Nu claimen!' klikt, krijg je de €25 bijgeschreven op je account.
Ik heb tot nu toe zeker niet te klagen over Bwin. Ik lees hier dikwijls posts van andere leden lees die zo lang op een antwoord moeten wachten, maar ik krijg tot nu toe altijd vrij snel een antwoord. Misschien heeft dit te maken met het feit dat dit bwin.be is en bwin waarschijnlijk aan bepaalde voorwaarden heeft moeten voldoen vooraleer ze hun licentie kregen in België.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.