Wie heeft ervaring met starbet.be?
Beste
Iemand ervaring met deze bookmaker? http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/starbet/
Want ik heb er nog niets van gelezen dus voor velen misschien onbekend en voor mij dus ook.
Als u zich inschrijft krijgt u €10 gratis.
Iemand die er ervaring mee heeft?
Iemand ervaring met deze bookmaker? http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/starbet/
Want ik heb er nog niets van gelezen dus voor velen misschien onbekend en voor mij dus ook.
Als u zich inschrijft krijgt u €10 gratis.
Iemand die er ervaring mee heeft?
in 2-05-2014 10:15 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
layout heeft wat weg van comeon.com als ik het goed heb ... nog geen oordeel wel 10€ ... afwachten, als ik win is het een goeide bookie ;o) als ze uitbetalen nog een betere ... als ik verlies... geen oordeel ;o)
Ook voor Nederlanders?
EDIT: Laat maar, geen zin om geld te storten bij deze bookmaker
EDIT: Laat maar, geen zin om geld te storten bij deze bookmaker
heb ondertussen van dat gratis 10tje 100 euro gemaakt....weet iemand hoeveel je dat moet rondspelen???
Ik kan me niet eens registreren, als ik mijn paspoort expiry date opgeef, geeft ie een fout aan:(
Ik heb een vraag mbt de bonus van deze bookmaker. Op de Bookmakers pagina staat dat deze site een 250 euro bonus aanbiedt, maar als ik wil storten krijg ik maximaal €100 bonus. Geldt de €250 bonus niet meer of is hier een promotiecode voor nodig?
absoluut niet gaan aspelen op starbet!!!!
Ik heb van die 5 euro 200 euro gemaakt, maar dit komt pas vrij als 250 euro gestort hebt en dit verloren bent.
Dus je moet eerst geld verliezen voordat je bonus vrijkomt...
Heb je niks aan..
Ik heb van die 5 euro 200 euro gemaakt, maar dit komt pas vrij als 250 euro gestort hebt en dit verloren bent.
Dus je moet eerst geld verliezen voordat je bonus vrijkomt...
Heb je niks aan..
mee eens met klaasjan.. opzich prima bookie maar aan die bonus heb je vrijwel niets.. toen ik daar achter kwam gelijk maar weer me geld eraf gehaald met 100 euro winst wel, maar ik had nog 150 euro erop staan van de bonus ofzo..