Sportsbet.io, wie heeft hier al ervaringen mee?
Ik zie zojuist op de bookmakers pagina een nieuwe bookmaker staan: sportsbet.io. Heeft iemand al ervaringen met deze bookmaker?
Lekker belangrijk waar ze die licentie hebben. Weet je waar al die andere bookies dat hebben?
Is dit dit bitcoin bookmaker? Er zijn in ieder geval veel scammers actief die beweren hoge odds te hebben en sturen dan screenshots en willen ook voor jou wel inzetten... Ik heb het uiteraard niet gedaan, maar ga er vanuit dat je je geld dan kwijt was geweest...
Pffffff license Curaçao....
Vanuit de review die ik lees maak ik dit op: "Sportsbet.io heeft een licentie van Curacao en United Kingdom"
Leuk dat ik deze zag voorbijkomen! :)
Speel zelf nu al een paar maanden op Sportsbet.io omdat ik een Bookie zocht waar ik met crypto kon inzetten.
Verliep allemaal zeer vlot en user interface is ook echt top.
Je kunt tegenwoordig ook gewoon met Euro's op Sportsbet.io inzetten en ook dit verloopt voor mij zonder problemen.
Heb al enkele keren flink ingecasht en uitbetaling verloopt snel en zonder problemen.
Ze zijn ook net partner geworden van Watford, dus zie ze nog wel een pak groeien in de komende jaren :)
Ik heb hier een tijd geleden de review voor gedaan en beviel erg goed. Onlangs weer gekeken en nu kun je er ook storten zonder crypto dus voor iedereen toegankelijk. Wat mij betreft zeker een aanrader deze bookmaker.
Pffffff license Curaçao....
Jep.. Desondanks heb ik het geprobeerd.. Totaal 1000+ gestort, 2x 2000+ laten uitbetalen, bedrag stond binnen 2 minuten op Skrill. Hoge limieten op kleine leagues. Zeer breed aanbod, zeker live. Alhoewel je wel limiten opgelegd krijgt wanneer je te veel / vaak wint. Dikke 8+.
Ik heb ook tevreden over deze bookie tot nu.
Volgens mij de beste bookie waar je met bitcoin kan betten. (ook ETH en LTC)