Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem: uitbetalen bij Turner niet mogelijk

Ik heb een probleem met uitbetalen bij turner. Wilde een deel bankroll uit laten betalen maar dat is geweigerd. Ik heb vroeger een account gehad maar geen storting gedaan.
Pas wilde ik gaan spelen maar wist maar inlognaam niet meer, maar mijn mail waar die account geregistreerd staat is gehackt dus kan er niet meer op. Nu zeggen ze dus dat ik meerdere account heb, wat klopt maar heb nooit stortingen gedaan en kon er niet op.
Iemand een oplossing hiervoor?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpatrick1988 in 22-10-2013 10:48 Bookmakers
in 22-10-2013 10:48 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben bang dat je pech hebt. Zoals bij (alle?) bookmakers mag je maar 1 account bezitten, of je een storting gedaan hebt of niet. Je kan ze proberen te mailen of te bellen en het verhaal uit te leggen, maar ga er niet vanuit dat je je geld nog terug ziet;)
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:
Ik ben bang dat je pech hebt. Zoals bij (alle?) bookmakers mag je maar 1 account bezitten, of je een storting gedaan hebt of niet. Je kan ze proberen te mailen of te bellen en het verhaal uit te leggen, maar ga er niet vanuit dat je je geld nog terug ziet;)

Ik ben bang dat ik dit alleen maar kan bevestigen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.