Ervaringen met Pinnacle Sports
Dit forum topic is bedoeld om alles wat met de populaire online bookmaker Pinnacle Sports te maken heeft. Heb jij vragen of bepaalde ervaringen met Pinnacle Sports post het gerust in het forum.
in 8-10-2009 23:41 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb al een tijd een account bij deze bookmaker, alleen ik heb er nog nooit mee gewerkt. Echt niks snap ik van die site hoe die in elkaar zit. Iemand die ook lid is bij deze bookmaker?
Hoi Vlaflip allereerst lijkt het me heel handig om bij Pinnacle sports je odds format op Decimal odds te zetten en niet op American odds. Verder zie je dan bij Moneyline wat de odds zijn en daar moet je dan geld op inzetten. Je ziet dat de odds bij moneyline +- hetzelfde zijn als bij alle andere bookmakers dus zo kun je in elk geval beginnen met weddenschappen plaatsen bij Pinnacle.
Toto Sigarenboer
Ik heb het al een beetje onder de knie, toch is de site lang niet zo gebruiksvriendelijk als andere bookmakers. Steeds leer ik een beetje meer van de site, kost tijd. Bedankt voor het helpen.
[quote]Ik heb het al een beetje onder de knie, toch is de site lang niet zo gebruiksvriendelijk als andere bookmakers. Steeds leer ik een beetje meer van de site, kost tijd. Bedankt voor het helpen.
Zo heb ik dat met Ladbrokes aangezien er genoeg andere goeie bookmakers zijn heb ik nog geen zin om Ladbrokes door te krijgen.
Zo heb ik dat met Ladbrokes aangezien er genoeg andere goeie bookmakers zijn heb ik nog geen zin om Ladbrokes door te krijgen.
Toto Sigarenboer
Wel vreemd dat sommige Bookmakers als ladbrokes en pinnacle andere manieren hanteren. Ik denk dat er meer mensen zijn die hier last van hebben waardoor de gebruiksvriendelijkheid niet 100% is.
Of misschien het de gebruiksvriendelijkheid wel helemaal te gek en schiet deze bij bookmakers als bwin, unibet en interwetten er bij in.
Zijn jullie er al achter?
Of misschien het de gebruiksvriendelijkheid wel helemaal te gek en schiet deze bij bookmakers als bwin, unibet en interwetten er bij in.
Zijn jullie er al achter?
Hakuna Matatttta.
Het probleem is opgelost VW Crew jah sommige bookmakers zijn wat minder gebruiksvriendelijk denk dat dat te maken heeft met de ontwikkeling van de betting software dat kunnen ze namelijk niet zo 123 veranderen omdat dat echt mega veel tijd kost.
Maar voor mensen die niks snappen van Pinnacle Sports zet de odds maar op decimal odds ipv american odds decimal odds krijg je de odds zoals bij iedere bookmaker.
Maar voor mensen die niks snappen van Pinnacle Sports zet de odds maar op decimal odds ipv american odds decimal odds krijg je de odds zoals bij iedere bookmaker.
Toto Sigarenboer
Ow, was dat het! Klein iets dus ;-)
Hakuna Matatttta.