Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Opgelicht door Tipbet - voor de 2e keer! (opgelost)

Ik ben opgelicht door Tipbet.

Nadat ik aan de bonus terms had voldaan had ik de helft van het geld opgenomen. Met het geld wat ik nog op de rekening had staan ben ik door gaan spelen. Vervolgens wil ik na een aantal maanden door spelen wat geld opnemen. Ik had inmiddels een bedrag van over de 400 euro bij elkaar gespeeld.

Ik probeerde om 150 op te nemen. Vervolgens kreeg ik een bericht dat ze al mijn geld hadden verwijderd.

Blijkbaar gaan er andere bonusvoorwaarden gelden waarover ze je niet vertellen. Dat vertellen ze je dan na een half jaar. Nadat je aan je bonusvoorwaarden hebt voldaan en je geld opneemt krijg je een negatieve balans (oftewel nieuwe bonusvoorwaarden waar je aan moet voldoen) en moet je die binnen 30 dagen nog een keer vrijspelen.

Hierna zijn ze niet meer bereikbaar en geven ze vage regels als antwoord.

In het begin was ik ook belazerd met actievoorwaarden die niet in de regels zijn opgenomen. Hierbij had voetbalwedden mij nog kunnen helpen. Hopelijk kunnen jullie nog iets voor mij doen.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtrixm in 29-11-2018 20:53 Bookmakers
in 29-11-2018 20:53 Bookmakers
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.