Ontvang gratis 5 euro bij Bwin.be
Onderstaande mail heb ik deze middag ontvangen , zelf kan ik er niks mee doen aangezien ik reeds deze aktie gebruikt heb met de gratis paysafecard uit HUMO.
Deze "gratis €5" is enkel geldig voor:
a) spelen op Bwin.be (dus de Belgische site van Bwin)
b) deze code kan je gebruiken als je NIEUWE account opent bij Bwin.be of als je reeds een account hebt bij Bwin.be MAAR nog nooit ENIGE storting hebt gedaan op die account ( dan enkel kan je een bedrag van 5 € ingeven bij paysafecard , anders lukt het niet want de minimum inzet voor paysafecard normaal = 10 € )
Ik ga hier niet verder op vragen antwoorden , alles is klaar en duidelijk vermeld. Dus wie als eerste een account opent bij Bwin.be of op een reeds bestaande Bwin.be account ( waar dus nog geen storting gebeurd is ) deze pin code ingeeft , zou 5 € bijgeschreven zien op zijn account.
Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongemakken , ik geef enkel deze info omdat ik er zelf niks mee kan doen , en dus wil ik iemand anders daar gelukkig mee maken . Kom mij dus nadien niet verwijten als het niet lukt bij jou , dat is dan teken dat je niet aan de voorwaarden hebt voldaan ( trouwens alles staat ook duidelijk in de mail die ik kreeg )
Enige wat ik vraag is dat degene die de code gebruikt en dus 5 € gratis op zijn account krijgt iets laat weten , dat is de beleefdheid.
Deze "gratis €5" is enkel geldig voor:
a) spelen op Bwin.be (dus de Belgische site van Bwin)
b) deze code kan je gebruiken als je NIEUWE account opent bij Bwin.be of als je reeds een account hebt bij Bwin.be MAAR nog nooit ENIGE storting hebt gedaan op die account ( dan enkel kan je een bedrag van 5 € ingeven bij paysafecard , anders lukt het niet want de minimum inzet voor paysafecard normaal = 10 € )
Ik ga hier niet verder op vragen antwoorden , alles is klaar en duidelijk vermeld. Dus wie als eerste een account opent bij Bwin.be of op een reeds bestaande Bwin.be account ( waar dus nog geen storting gebeurd is ) deze pin code ingeeft , zou 5 € bijgeschreven zien op zijn account.
Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongemakken , ik geef enkel deze info omdat ik er zelf niks mee kan doen , en dus wil ik iemand anders daar gelukkig mee maken . Kom mij dus nadien niet verwijten als het niet lukt bij jou , dat is dan teken dat je niet aan de voorwaarden hebt voldaan ( trouwens alles staat ook duidelijk in de mail die ik kreeg )
Enige wat ik vraag is dat degene die de code gebruikt en dus 5 € gratis op zijn account krijgt iets laat weten , dat is de beleefdheid.
in 24-05-2013 13:38 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
EXTRA TIP één van de 3 in te vullen getallen is een 2
dus dat beperkt de mogelijkheden (y)
veel succes (y)
veel succes (y)
spartacus:
veel succes (y)
veel succes (y)
Haha, leuk spelletje. Ik hou ermee op, heb wel wat beters te doen op vrijdag avond (y) ;-)
Er is nooit zekerheid met wedden.
toch erg he ;o) als de mensen het niet kunnen stelen ZONDER er moeite te moeten voor doen of iets te laten weten .... is het al teveel van het goeie .... ook belangrijk voor de spartacus prijsvraag zal zijn dat het een BELG moet zijn die op BWIN.BE geregistreerd is en volgens de klote BWIN regels blijkbaar nog niet mocht gestort hebben (wat ik helaas nergens terugvind, behalve in hun standard antwoorden van de klantendienst)
dus belgen die nog nooit gestort hebben daar, succes met zoeken, ik kan niet zoeken
dus belgen die nog nooit gestort hebben daar, succes met zoeken, ik kan niet zoeken
lohocla:
toch erg he ;o) als de mensen het niet kunnen stelen ZONDER er moeite te moeten voor doen of iets te laten weten .... is het al teveel van het goeie .... ook belangrijk voor de spartacus prijsvraag zal zijn dat het een BELG moet zijn die op BWIN.BE geregistreerd is en volgens de klote BWIN regels blijkbaar nog niet mocht gestort hebben (wat ik helaas nergens terugvind, behalve in hun standard antwoorden van de klantendienst)
Inderdaad triestig dat zoiets gebeurt, wellicht mensen die hier nooit posten maar enkel komen profiteren (n) (n)
Je hebt altijd mensen die alleen lezen/profiteren van acties, deze vormen nou eenmaal ook een basis van de site. Het is wel triestig dat mensen zonder enig respect of bedankje alles ff komen "wegroven", het blijkt maar weer dat je het beter zelf kan gaan verloten ofzo, dan weet je aan wie je het geeft.
Retarded gambler
Tweede extra tip : het volgende getal dat je nodig hebt om de reeks volledig te maken = 7
Je hebt dus nu 2 cijfers van de 3 ontbrekende , de reeks kan nu wel ontcijferd worden .
En nogmaals , ik zou het leuk vinden ( en beleefd ) als degene die de code gebruikt hier iets laat weten , dan kunnen we deze topic dan ook afsluiten
Veel succes (y) (y)
Je hebt dus nu 2 cijfers van de 3 ontbrekende , de reeks kan nu wel ontcijferd worden .
En nogmaals , ik zou het leuk vinden ( en beleefd ) als degene die de code gebruikt hier iets laat weten , dan kunnen we deze topic dan ook afsluiten
Veel succes (y) (y)
motje82:
code al gebruikt denk ik
code al gebruikt denk ik
Als je denkt dat de code reeds gebruikt is , dan heb je de code kunnen ingeven ( en kreeg je melding dat die al gebruikt was )
Dus plaats hier dan ff de code die je ingaf en dan kan ik nakijken of dit de juiste code was
Ben curieus .
Ik weet ook niet of iemand mijn code, voor de gratis 5€ (uit de humo reklame)al gebruikt heeft?
Voor de liefhebbers die lees:nog GEEN bwin acount hebben,hier mn code:
0026 4800 9092 1126
Dus voor nieuwe bwin klanten:GRATIS 5€ (h)
0026 4800 9092 1126
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Ik weet ook niet of iemand mijn code, voor de gratis 5€ (uit de humo reklame)al gebruikt heeft?
0026 4800 9092 1126
0026 4800 9092 1126
Uw code is wel degelijk gebruikt ( heb dit juist kunnen controleren door deze code samen met mijn code in te geven ) en kreeg bevestiging dat ze gebruikt is .
Net als mijn code , waarvan ik dus die 2 ontbrekende getallen gaf , die is ook gebruikt . ( en de eerste code die hier schreef , die is ook gebruikt )
Conclusie van dit alles : door Boempatat als door mijzelf is hier voor 15 € gratis wedtegoed weggeven ( 3 x 5 € ) dmv paysafecards , en degene die deze gebruikt hebben , nemen niet eens de moeite om iets te laten weten of zelfs een DANK U WEL te zeggen . En ik heb het dan wel degelijk over mijn "landgenoten" want deze code's waren enkel beschikbaar op Bwin.be . Volgende maal als ik nog zoiets kan doen , zal het niet meer op deze manier zijn , en zullen het de "vrienden" van Nederland zijn die het verdienen . Ben beschaamd in de plaats van degene die "weglopen" met de gratis euro's .
HIER MAG EEN GROOT SLOT OP