Nog meer bookmakers met bonussen?
Hallo allemaal,
ik heb nu van de bookmakers die hier op deze site staan vermeld de bonussen rondgespeeld. (bonussen van Bwin, Unibet, Interwetten, Titanbet, Tonybet, Betsson, Mybet, 10bet, Nederbet, SBObet)
Zoals je waarschijnlijk al opmerkt zijn dit bookies met een first depositbonus van 50 of 100% en geen bookies met freebets.
Nu is mijn vraag; zijn er nog andere bookmakers op het moment met een aantrekkelijke bonus die hier niet op de site staat? En zo ja, onder welke voorwaarderen moet deze rondgespeeld worden?(bijv. 5x de bonus rondspelen met min. odd van 1.80)
Ik hoor het graag!
ik heb nu van de bookmakers die hier op deze site staan vermeld de bonussen rondgespeeld. (bonussen van Bwin, Unibet, Interwetten, Titanbet, Tonybet, Betsson, Mybet, 10bet, Nederbet, SBObet)
Zoals je waarschijnlijk al opmerkt zijn dit bookies met een first depositbonus van 50 of 100% en geen bookies met freebets.
Nu is mijn vraag; zijn er nog andere bookmakers op het moment met een aantrekkelijke bonus die hier niet op de site staat? En zo ja, onder welke voorwaarderen moet deze rondgespeeld worden?(bijv. 5x de bonus rondspelen met min. odd van 1.80)
Ik hoor het graag!
in 13-10-2013 17:59 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Inderdaad! Maar tipico heb ik ook al gehad inderdaad! Sorry voor het niet vermelden Jeroen en Thijs..
Verder nog alternatieven?
lauranski:
Inderdaad! Maar tipico heb ik ook al gehad inderdaad! Sorry voor het niet vermelden Jeroen en Thijs..
Ik zit even te denken; de meeste bookies heb je denk ik wel zo'n beetje gehad. Bet-at-home, wellicht? Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik er, voor zover ik me kan herinneren, na het vrijspelen van de bonus nooit meer heb gespeeld. Een topbookie wil ik het dus niet noemen! ;)
Waarom laat je de bookmakers met een freebet trouwens links liggen? De freebets kun je toch ook eventueel gedeeltelijk layen voor een gegarandeerde winst? Ik zie het probleem niet! :)
"Todo bien , todo bien."
Dat is meer omdat ik het fijner vindt om een bonus rond te spelen. Bet-at-home is inderdaad ook een goede. Die ga ik ook zeker proberen!
lauranski waarom open je geen account op je vrouw/vriendin de naam op bwin,unibet,comeon,titanbet :)))
speel je de zelfde bonussen weer vrij en stort je het geld lekker op de bank van je vrouw/vriendin
koop je voor haar een lekkere geurtje :)
speel je de zelfde bonussen weer vrij en stort je het geld lekker op de bank van je vrouw/vriendin
koop je voor haar een lekkere geurtje :)
Bonus in de vorm van een free bet bij napoleongames, iedereen krijgt een €10 free bet.
Blabla
Ik ken een site dat alleen maar paardenraces aanbiedt. Hier krijg je 10 euro als je 20 euro stort. Je krijgt deze 10 euro zodra je 10 euro heb gespeeld van je account.
Weet niet of iemand hier interesse in heeft?
Weet niet of iemand hier interesse in heeft?
Weet iemand een bookmaker die next ingooi en corner aanbiedt? Unibet en Napoleongames heb ik al gespeeld, beide een limiet op verkregen helaas (n)
rutger133:
Weet iemand een bookmaker die next ingooi en corner aanbiedt? Unibet en Napoleongames heb ik al gespeeld, beide een limiet op verkregen helaas (n)
netbet al bekeken? misschien bieden ze 'm daar aan.
888bet ook nog een mogelijkheid, bijna hetzelfde als Unibet