Nog meer bookmakers met bonussen?
Hallo allemaal,
ik heb nu van de bookmakers die hier op deze site staan vermeld de bonussen rondgespeeld. (bonussen van Bwin, Unibet, Interwetten, Titanbet, Tonybet, Betsson, Mybet, 10bet, Nederbet, SBObet)
Zoals je waarschijnlijk al opmerkt zijn dit bookies met een first depositbonus van 50 of 100% en geen bookies met freebets.
Nu is mijn vraag; zijn er nog andere bookmakers op het moment met een aantrekkelijke bonus die hier niet op de site staat? En zo ja, onder welke voorwaarderen moet deze rondgespeeld worden?(bijv. 5x de bonus rondspelen met min. odd van 1.80)
Ik hoor het graag!
ik heb nu van de bookmakers die hier op deze site staan vermeld de bonussen rondgespeeld. (bonussen van Bwin, Unibet, Interwetten, Titanbet, Tonybet, Betsson, Mybet, 10bet, Nederbet, SBObet)
Zoals je waarschijnlijk al opmerkt zijn dit bookies met een first depositbonus van 50 of 100% en geen bookies met freebets.
Nu is mijn vraag; zijn er nog andere bookmakers op het moment met een aantrekkelijke bonus die hier niet op de site staat? En zo ja, onder welke voorwaarderen moet deze rondgespeeld worden?(bijv. 5x de bonus rondspelen met min. odd van 1.80)
Ik hoor het graag!
in 13-10-2013 17:59 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hier heb je er 2 dat ik gevonden heb..
1- leonbets.com/bonuses-and-promotions
2- lsbet.com/
deze bookmaker staat op nr32 in de top100 @ http://www.top100bookmakers.com/
1- leonbets.com/bonuses-and-promotions
2- lsbet.com/
deze bookmaker staat op nr32 in de top100 @ http://www.top100bookmakers.com/
bedankt Namka!
Ik heb gekeken en vind de bonus bij Leonbets wel erg pittig. Je moet 2500 leonpunten halen als je een bedrag van 100 euro stort. Per gewonnen euro krijg je 1 leonpunt. dus zet je 100 in op een quotering van 1.05 dan krijg je 5 leonpunten.
De bonus van isbet ga ik daar in tegen wel proberen in de komende dagen! Dus in ieder geval bedankt!
Nog meer mensen die van bonussen afweten die hier niet op de site staan?
Ik hoor het graag!
Ik heb gekeken en vind de bonus bij Leonbets wel erg pittig. Je moet 2500 leonpunten halen als je een bedrag van 100 euro stort. Per gewonnen euro krijg je 1 leonpunt. dus zet je 100 in op een quotering van 1.05 dan krijg je 5 leonpunten.
De bonus van isbet ga ik daar in tegen wel proberen in de komende dagen! Dus in ieder geval bedankt!
Nog meer mensen die van bonussen afweten die hier niet op de site staan?
Ik hoor het graag!
Probeer die van Betvictor die had ik in 1 min vrij gespeeld:p
Dat is een freebet van 25 euro toch Faraz?
sandez1977:
ben ook bonussen aan het vrijspelen heb betclic, bwin, unibet.
Hoe was jou ervaring bij nederbet.?
ben ook bonussen aan het vrijspelen heb betclic, bwin, unibet.
Hoe was jou ervaring bij nederbet.?
Ik heb gestort alleen ik ben bij die bookmaker zonder winst er vandoor gegaan. Dus qua uitbetalingen kan ik er niks over zeggen. Voor de rest een beperkt live aanbod en geen mobiele site.
dobet.com
je krijgt 10 gratis zonder geld te storten.
Plus 100% stortingbonus tot 50 euro.
Lees voorwaarden goed door!
noman:
dobet.com
dobet.com
Bij deze de voorwaarden: dobet.com/sign-up-bonus/
Hoe zijn je ervaringen met deze Costa-Ricaanse bookie, Noman? Is voor mij een totale onbekende, maar wat ik hier lees belooft niet veel goeds.
@Lauranski:
Je zou nog voor de Tipico-bonus kunnen gaan! :)
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Hoe zijn je ervaringen met deze Costa-Ricaanse bookie, Noman? Is voor mij een totale onbekende, maar wat ik hier lees belooft niet veel goeds.
Ik heb geen ervaring met deze bookie. kwam de site tegen via een forum.
Maar zoals je kan zien je kan betalen met Ideal en Skrill. dus denk dat het wel goed zit.
Plus je krijgt gratis 10 euro zonder te storten dus je hebt niks te verliezen.
noman:
dobet.com
dobet.com
Ik heb geen ervaring met deze bookie. kwam de site tegen via een forum.
Maar zoals je kan zien je kan betalen met Ideal en Skrill. dus denk dat het wel goed zit.
Plus je krijgt gratis 10 euro zonder te storten dus je hebt niks te verliezen.
Tipico nog niet gehad?
Die is geweldig!
100% bonus tot 100euro
Die is geweldig!
100% bonus tot 100euro
Just bet.