Nieuwe account bij bookmaker, suggesties?
Goedemiddag heren,
Naast Unibet wil ik een extra bookie gaan spelen.
Uiteraard een bookmaker met goede odds, snelle uitbetaling(ideal), liefst een bonus bij nieuwe registratie en uiteraard een betrouwbare.
Suggesties en tips zijn welkom :)
bvd
Naast Unibet wil ik een extra bookie gaan spelen.
Uiteraard een bookmaker met goede odds, snelle uitbetaling(ideal), liefst een bonus bij nieuwe registratie en uiteraard een betrouwbare.
Suggesties en tips zijn welkom :)
bvd
in 8-10-2013 10:49 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik speel zelf bij Unibet en Titanbet.
Betrouwbaar, goede odds, (uit)betaling via iDeal. Bonus bij registratie/deposit oplopend to €100,-.
Betrouwbaar, goede odds, (uit)betaling via iDeal. Bonus bij registratie/deposit oplopend to €100,-.
ik zou een meisje gaan zoeken als ik jou was.
Lekker met je meisje gaan spelen :p
tipper4you:
die is al binnen. Helaas heeft die het vaak druk en moet ik mij op een andere manier vermaken..
bedankt voor de goede tip overigens
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
ik speel bij betfair prima in orde hoge odds en veel aanbod.verder gespeels
bij unibet.bwin. geen probleemen met uitbetaling gehad.
bij unibet.bwin. geen probleemen met uitbetaling gehad.
Interwetten, 100 eu bonus bij 100 storten, hoge odds imo enige is dat je eerste x via je bank moet uitbetalen.
Anders SBObet nemen alleen die heeft bonus tot max 15% maar wel voor highrollers
Anders SBObet nemen alleen die heeft bonus tot max 15% maar wel voor highrollers
It's not gambling if you always win
Ik vind Victorbet een van de beste bookies check t daar maar is :)
Hoge odds (y) (y)
Hoge odds (y) (y)
Interwetten vind ik (y) (y)
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Interwetten, Gamebookers, Betsson, SBO, Dafabet er is keuze te over, probeer even te zoeken naar leuke bonussen, gratis geld!
Pak bookie voor bookie, want dan hou je die bonussen beter in de hand.
Unibet en Titanbet zijn geen wereld bookies qua odds, voor hoge odds kun je beter oddsportal checken.
Pak bookie voor bookie, want dan hou je die bonussen beter in de hand.
Unibet en Titanbet zijn geen wereld bookies qua odds, voor hoge odds kun je beter oddsportal checken.
[quote]
Titanbet wil ik je echt afraden.
Ik wil een relatief hoog bedrag laten uitbetalen maar ze lopen nu steeds smoesjes te verzinnen om mijn documenten af te keuren. Al zeker een week bezig om die goedgekeurd te krijgen. Ik haal mijn geld er weg en kom nooit weer terug.
Bij mij liepen ze ook te zeuren, maar als je precies doet wat er staat dan komt het echt goed.
Titanbet wil ik je echt afraden.
Ik wil een relatief hoog bedrag laten uitbetalen maar ze lopen nu steeds smoesjes te verzinnen om mijn documenten af te keuren. Al zeker een week bezig om die goedgekeurd te krijgen. Ik haal mijn geld er weg en kom nooit weer terug.
Bij mij liepen ze ook te zeuren, maar als je precies doet wat er staat dan komt het echt goed.